Wednesday 11 April 2012

SUASANA SEKITAR PERSIDANGAN @MejaBulat_PTPTN #MejabulatPTPTN




Persidangan #mejabulatPTPTN anjuran Biro IPT Pemuda UMNO Malaysia diadakan untuk merungkai dan mencari jalan yang terbaik untuk menambahbaikkan sistem yang ada pada PTPTN sekarang.Program yang dirasmikan oleh Dato Razali Ibrahim serta dihadiri oleh Ahli Majlis Tertinggi Umno, Datuk Idris Haron,Setiausaha Pemuda BN Datuk Megat Firdaus Megat Junid,Pengerusi Biro Institusi Pengajian Tinggi (IPT) Pemuda Umno, Syahrin Md Jamaluddin dan Pengurus Kanan Pelaburan PTPTN, Tuan Din Tuan Mat.


Sepanjang program dijalankan kami pengamal media yang bertugas juga cuba merungkai persoalan mengapa wujudnya sokongan kepada pemansuhan PTPTN melalui @MejaBulat_PTPTN dan Fan Page Meja Bulat PTPTN. Bermula jam 8.30 malam semalam dan 8.30 pagi tadi mereka yang terlibat dengan #mejabulatptptn telah mula merangka resolusi dan perbincangan mereka yang telah disimpulkan.




Tujuan rundingan meja bulat PTPTN ini bukan sebab isu ini dibangkitkan pembangkang tetapi bagaimana mahu cari resolusi bagi membantu baki 17 peratus yang masih belum bayar.Untuk menbaca dan melihat penjelasan terperinci mengenai program ini bolah baca di sini

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive