Wednesday 11 April 2012

PANASS!! BLOGGER DEDAH MUSANG BERBULU HIDUNG DI JPM ??



Apa yang menariknya, maklumat yang dihantar kepada fuckatan itu diambil terus daripada sistem dalaman Jabatannya sendiri. Jadi, apakah jenis pegawai Kerajaan yang BN ada ketika ini?!! Musuh dalam selimut?!! Lebih parah, MAMPU ini merupakan salah satu agensi di bawah Jabatan Perdana Menteri (JPM)!

Kalau mereka boleh kata yang pegawai yang terlibat mengoyakkan Haramkah itu akan buat perangai apabila fuckatan memerintah (nauzubillahiminzalik), apakah mereka sebenarnya mengesahkan "perangai" pegawai yang menyeludup maklumat kepada mereka ini?!!


Dengar ceritanya, pegawai yang menyalurkan maklumat dalaman kepada fuckatan ini hidup senang kerana projek perniagaan di kawasan MB Selangor. Beliau juga dikatakan terlibat aktif dalam salah satu parti fuckatan. Bagus ya, gaji dan elaun BN makan, tapi masih tidak malu menjadi gunting dalam lipatan kepada fuckatan!

Dan kalau benar pun pegawai MAMPU terbabit terlibat ketika penduduk mengoyakkan Haramkah, apakah itu menjadi satu kesalahan yang boleh dikenakan tindakan tatatertib?!! Kalau pegawai tersebut kibar bendera UMNO sambil pijak bendera PAS pun tidak menjadi kesalahan selagi beliau tidak memegang jawatan dalam parti. Inikan pula terlibat dalam aktiviti-aktiviti NGO dan persatuan penduduk.

Jadi, untuk memberi keadilan kepada pegawai yang dituduh secara semberono oleh penchacai fuckatan ini, kami akan mendedahkan siapa yang paling disyaki telah menjadi duri dalam daging dalam MAMPU ini.

Sambung baca kat SINI

1 comment:

Anonymous said...

hantar kursus PLKN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive