Sunday 16 March 2014

#PRKKAJANG #KAJANGMOVE !! KETIKA UMAT ISLAM LAIN MENGADAKAN SOLAT HAJAT, LEBAI PAS SERONOK LAYAN AMOI KPOP ?




Tatkala umat Islam di seluruh Malaysia mengadakan solat Istisqa dan Solat hajat untuk pesawat MH370, kelihatan beberapa totok lebai Pas melayan konsert amoi berpakaian seksi yang dianjurkan DAP Perak..




Baca Selanjutnya di SINI

1 comment:

Anonymous said...

Tengoklah Si KAPIR DAJAL DAPBANGKAIBABI ni boleh hina ISLAM/umatnya sampai begitu sekali dgn. KELUCAHAN yg. amat MENJIJIKkan - sedgkan atas pentas pun ada bendera PAS dan Malaysia ini NEGARA ISLAM, dan di waktu yg. menyedihkan ini dgn. tragedi MAS kita!

Pak-pak lebai PAS ini mcmmanalah boleh tidur nyenyak - dgn. PENGHINAAN berterusan si KAPIR DAPBANGKAIBABI kpd- ISLAM sampai mcm. ni, di bumi ISLAM/Melayu, pusaka nenek moyang berzaman kita ini?! Bayangkanlah si DAPBASNGKAI ni memerintah Tanah Melayu ini - tarian BOGEL pun mungkin akan diHALALkan, mcm. kat Thailand tu (yg. mana anak-anak gadis Bumiputera miskin dijual sbg. PELACUR murahan pd. si Barat-Zionis terutamanya)!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive