Thursday 20 March 2014

#PRKKAJANG !! KEMPEN WAN AZIZAH PENUH PEMBOHONGAN #TOLAKWAWI




Wan Azizah memulakan kempen di Kajang dengan siri pembohongan semata mata mahu menagih undi dari warga Kajang..

Kempen Wan Azizah bermula dengan mendakwa dan memfitnah kerajaan Malaysia mengunakan bomoh untuk menjalankan operasi SAR pesawat MH370..

Sedangkan Kerajaan Malaysia tidak mengunakan khidmat bomoh pun sebaliknya menjadi koordinator utama dan mempunyai pasukan terbesar dalam operasi SAR dengan bantuan 25 buah negara.. Malaysia juga mengarahkan hampir kesemua asetnya yang mempunyai kelengkapan SAR.



2 : Wan Azizah mendakwa keluarganya termasuk Anwar tidak mengenal Kapt. Zaharie, tetapi Anwar didalam Parlimen mengaku mengenal Kapt Zaharie dan Kapt Zaharie sendiri merupakan bapa saudara kepada menantu Anwar Ibrahim dan Wan Azizah..

Ke 3 : Wan Azizah memfitnah SPR dengan mendakwa terdapat penambahan pengundi awal secara mendadak seramai 1000 lebih pengundi daripada 300 sebelum ni.. Padahal SPR tidak tahu pun bila adanya PRK.

Sebenarnya Senarai pengundi PRU-13 adalah 1,180 orang dan pada PRK Kajang pula sebanyak 1,197 pengundi. Peningkatan hanya sebanyak 17 pengundi sahaja.Malah senarai pengundi yang digunakan adalah pada tarikh sebelum pengosongan kerusi. Mana mungkin SPR tahu bila ADUN PKR hendak meletakkan jawatan.

.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive