Friday 21 March 2014

#PRKKAJANG !! MANA SATU PILIHAN ANDA ?? BERSELAWAT ATAU PERJUANGKAN PELIWAT ??




Malam ini akan berlangsungnya 2 acara di Putrajaya dan Kajang.. Selawat Perdana malam cinta Allah dan Rasul akan berlangsung di Putrajaya dan satu lagi Reformasi 2.0 malam cinta dan menyelamatkan peliwat dari tirai besi..

Program Selawat Perdana sudah lama dirancang dan disebarluas di semua medium media baik media cetak, elektronik dan media sosial.. Penerimaan rakyat terhadap program Selawat Perdana yang akan berlangsung malam ini di Dataran Masjid Putra Presint 1 Putrajaya amat baik..

Disebabkan tidak mahu warga Lembah Klang turut serta dalam program keagamaan ini, PKR telah mengeluarkan arahan supaya mengerahkan seluruh jentera mereka hadir ke pelancaran reformasi 2.0 menyelamatkan peliwat..






Nampak sangat terdesak politik PKR sekarang nie. Ketua nak karam sampai ke anak buah pun dah tenggelam..

1 comment:

nasirwise said...

KAJANG VOTER. VOTE WISEILY



Rakyat DUN Kajang akan mengundi pada 23 Mac 2014 Ahad, mulai 8 pagi hingga 5 petang. Ia melibatkan 39K pengundi berdaftar. Kerusi ni milik PKR semasa PRU13. Pada dasarnya DUN Kajang telah digunakan oleh DS Anwar Ibrahim sebagai `pintu belakang’ untuk menjadi MB Selangor. Tetapi Allah menentukan beliau tidak layak bertanding dan digantikan dengan isteri beliau yang juga Presiden PKR. Datin Seri Wan Azizah Wan Ismail akan bertanding satu lawan satu dengan calon dari MCA dan BN,Datin Paduka Chew Mei Fun. DUN Kajang akan diwakil rakyatkan oleh seorang wanita. Seorang Melayu dan seorang Cina. Seorang yang berusia dan seorang muda sedikit. Seorang yang ada pengalaman pentadbiran kerajaan dan seorang pentadbiran sebuah parti. Seorang yang bersuami dan berkeluarga. Tentunya tuntutan seorang suri rumah tangga lebih banyak daripada seorang yang belum berkhawin.

Mood pengundi Cina di Kajang dan Bandar lain `unpredictable’. BN tidak boleh mendabik dada yang sokongan pengundi Cina sudah berubah. Jangan `underestimate’ mereka. Mereka akan berubah pada saat akhir jika cybertropper mereka berjaya menpengaruhi ketua rumah yang selalunya anak muda atau bapanya. PKR banyak kelemahan di Selangor dan ia diterjemahkan melalui amalan pentadbiran. Tetapi rakyat Selangor TIDAK KISAH dengan kelemahan itu. Mereka hanya mahu menumbangkan BN walaupun BN banyak membantu. Dengan melenyapkan BN dan UMNO, mereka merasa keadilan ekonomi dan social terdiri. Kuota 30 peratus Bumiputera dan bantuan lain `menindas’. Mereka mahu peruntukan membina kuil sama seperti peruntukan pembinaan masjid. Mereka mahu kuota yang lebih tinggi di dalam MRSM dan Sekolah Berasrama Penuh. Stigma `tukar’ menebal dikalangan rakyat kerana kelemahan BN menangkis serangan PKR dan rakan. BN banyak bertahan dan menjawab secara tidak effektif dan konsisten. Wakil rakyat dan seluruh ahli selesa dan kurang turun bawah secara seikhlasnya.

Seruan penulis kepada rakyat Kajang agar memberi peluang kepada BN menang kerusi Kajang. Walaupun BN menang, ia tidak mampu merubah struktur pentadbiran negeri sekarang tetapi BN boleh berperanan di Dewan Undangan membela nasib rakyat Kajang. Buat lah satu kejutan. Hantarlah satu mesej keras kepada Kerajaan Negeri untuk menyelesaikan pelbagai masalah di Kajang.

Selamat Mengundi kepada pengundi Kajang pada 23 Mac 2014. Ia adalah hari kelahiran penulis. Pada hari ini mungkin panas, mungkin hujan atau mungkin jerebu. Buatlah persediaan awal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive