Tuesday 15 October 2013

CINABENG BANGSAT TUNJUK SAMSENG DENGAN ANGGOTA @PDRMsia




Makin hari makin melampau cinabeng kat Malaysia ni, ada saja cerita pasal bangsat ni dengan anggota Polis.. Jangan ingat Dap menang boleh buat suka hati dan boleh langgar undang undang ?? Hey cinabeng !! selagi ada nama Melayu kat nama negara, jangan ingat boleh buat suka hati..

Tapi aku agak frust bila abang Polis ni lepas mamat cinabeng ni.. Kalau akulah, heret masuk balai dulu.. Banyak akta boleh dakwa cinabeng ni.. Kasi dia femes sikit masuk surat khabar, Tv dan internet..

Gambar di atas adalah gambar pemandu tersebut.
Nama: JS Chan
Pekerjaan: Kedai Handphone
Kereta: Honda CIvic
Lokasi: Kuala Lumpur

Akaun FB si cinabeng ni https://www.facebook.com/x5john






Baca keterangan abang Polis ni yang aku petik dari blog MPP Online

Salam dan selamat sejahtera semua yg melihat video ini, saya Sharifuddin Abdullah adalah seorang anggota polis Trafik KL. Kejadian ini berlaku pada 13/10/2013 jam 0915hrs.

Semasa saya dlm prjalanan hendak menjalankan tugas dgn mnggunakan motosikal jenis LC135 menghala ke Balai Polis Trafik, Jln Tun H.S Lee ada sebuah kereta jenis Honda civic warna biru gelap membunyikan hon dari arah belakang.

Ketika itu saya di lorong paling kanan dengan kelajuan 100km/j. Tanpa memikirkan keselamatan saya yang tidak sempat mengubah haluan ke lorong paling kiri kereta tersebut telah memotong motosikal saya dari sebelah kanan mnyebabkan saya hilang kawalan dan nasib menyebelahi saya, saya tidak terjatuh.

Lokasi kejadian dari Jln Kucing sebelum susur Y naik ke Jln sultan Ismail. Sekiranya saya terjatuh ketika itu,tiada seorang pun tahu apa punca saya jatuh dan siapa yang menyebabkan saya jatuh.

Saya kemudian memecut motosikal saya dan mengejar kereta tersebut kerana memandu secara merbahaya. Sampai di Jln Tun Perak saya pun meminta pemandu tersebut memberhentikan kereta beliau tetapi pemandu tersebut gagal berhenti setelah saya memperkenalkan diri saya POLIS.

Akhir sekali kereta tersebut berhenti di sebelah stesen bas berhampiran dengan Central Market. Dengan rasa tidak hormat kepada Penjawat Awam,dia tanya saya"apa salah saya".berulang kali. Sedangkan dia tahu apa salah dia.

Dia nak blame kan saya supaya saya mengalah dan mengatakan dia mmg X salah. Kerana fikirkan saya hendak masuk kerja,dan sudah terlambat.

Saya anggap ini kes terpencil dan menyusahkan saya. Pemandu tersebut mmg sengaja nak cari pasal. Tak tahu pulak sampai dia nak UPLOAD.

Saya pun menasihati pemandu tersebut dengan cara baik supaya perkara ini tak berulang bukan sahaja kepada saya malah kepada pemandu2 terutamanya penunggang motosikal sbb kami penunggang motosikal pun bayar cukai jalan. Sekian terima kasih.

3 comments:

Anonymous said...

kalau jumpa dengan cina ni jangan lupa ajar dia ...bagi penampar,penendang .calar balarkan kereta dia ,buang angin tayar dia,bocorkan brake dan sebagainya sebab dia ahli kongsi gelap .bagi hidup dia merana sebab sikap kurang ajar

Anonymous said...

puak jenis ni,bila jer lahir ..mak ayah diaorg dah tanamkan kt minda dia org. polis semua jahat ma...hanya DAP saja pembela bagi mereka...

Anonymous said...

Kasi ajar ini Cina lah. Sek 297 kanun Keseksaan. Tangkap dan sumbat dalam penjara boleh sampai 6 bulan. Ia sengaja panggil gf untuk rakam. Ini kurang ajar, kena kasi ajar. Ini polis lembut sangat lah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive