Friday 18 January 2013

BODOH PUNYA OLANG !! MARAH DENGAN PIHAK SEKOLAH TAPI PI MENGAMUK KAT BALAI POLIS !!




Berang anaknya ditukar ke kelas lain, sepasang suami isteri masing-masing berusia 40 dan 35 tahun yang juga doktor ‘mengamuk’ di Balai Polis Subang Jaya, di sini, kelmarin.

Dalam kejadian jam 8 pagi itu, pasangan terbabit turut dilapor memaki hamun dan mengugut pegawai serta anggota polis menyebabkan suasana di balai polis berkenaan kecoh.

Berikutan itu, pasangan terbabit ditahan untuk siasatan lanjut.

Difahamkan, pasangan sama dilaporkan pernah ‘mengamuk’ di sekolah anaknya lebih enam kali sejak 2010 namun berjaya ditenangkan dengan kehadiran polis.

Bagaimanapun, dalam kejadian kelmarin, polis tidak lagi mampu bertolak ansur dengan pasangan terbabit yang bukan saja memaki hamun sebaliknya mencabar serta mengugut pegawai serta anggota polis di balai polis berkenaan. (petikan Harian Metro)

4 comments:

Anonymous said...

doktor yang tiada kestabilan emosi..boleh percaya ke dr mcm ini..masalah ank turun kelas pun boleh mengamuk..apatah lg isu2 yg lebih besar?..

Anonymous said...

Doktor ni confirm penjilat Pakatan Haram PKR tkpun PAS. Perangai lahanat macam ni ajaran Pakatan Haram melalui Bershit dan HKR.. latihan menjadi anjing lawan POLIS..

Anonymous said...

dia ingat dia dr baguihh ka...haktuihh

Anonymous said...

klu anak dah lembab mmg kena masuk kelas lain takkan nak belajar dgn murid cerdik nanti lagi terserlahlah kelembabannya. Dia ingat dia Doc anak dia pun otak mcm dia ka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive