Friday 18 January 2013

PULAK DAH !!! PAKATAN TIDAK AKAN MANSUHKAN AES JIKA DAPAT KE PUTRAJAYA ?? APA MAKNA NI ??




Cakap berbelit belit ni serah saja mat Mat Put beangai..Bukan skali dua dia buat, dah banyak kali kot..Kali ni pasal AES pulak..Dalam duk kata macam macam kat kerajaan pasal AES ni, tiba tiba Mat Put kata pakatan tak bagi jaminan sama ada nak hentikan saman Aes jika berjaya tawan Putrajaya..

Mudahkan, timbul segala persepsi negatif pasal benda baik untuk rakyat semata mata nak jatuhkan kerajaan, lepas tu bila depa perintah tak berani bagi jaminan pulak nak hapus Aes..

Apa jenis menatan la pemimpin pakatan ni ?? Kalau panggil nama binatang, nampak hina sangat..tapi inilah cara sopan nak panggil pemimpin pakatan...Sembang saja deraih, tapi pembohong..Last skali rakyat diperbodohkan..



Bukan tak pernah jadi sebelum ni, berpuluh lagi janji janji dalam manifesto PR untuk rakyat tak ditunaikan, malah juga kerajaan PR yang bertindak zalim dengan menaikkan cukai serta caj air yang tinggi kepada rakyat..

Jadi janganlah kita terpedaya dengan dakyah dakyah pakatan ni..Sebabnya belum tentu nasib anda selamat jika mengundi pakatan..

Sekali anda bagi, maka anda akan kehilngan segala galanya..

Pembangkang tidak memberi jaminan sama ada akan memberhentikan saman kenderaan melalui Sistem Penguatkuasaan Automatik (AES) jika berjaya mentadbir Putrajaya nanti.

Mahfuz sebaliknya menuding jari kepada Parlimen Malaysia mendakwa permintaan untuk mendapatkan dokumen perjanjian antara kerajaan dan dua syarikat kontraktor tersebut dinafikan.

Katanya lagi, satu kajian akan dibuat terlebih dahulu mengenai keberkesanan sistem tersebut yang dilaksanakan di negara ini.

“Saya tidak tahu...sebab itu antara kajian yang kita akan buat untuk melihat perjanjian yang dibuat oleh kerajaan dan dua syarikat ini. Sebab itu bila saya minta di parlimen, bila saya minta dokumen perjanjian, tetapi mereka kata ini adalah perjanjian sulit.

“Penangguhan AES dibuat sehingga satu kajian dibuat oleh Pakatan Rakyat. Makna semua saman yang telah dikeluarkan daripada awal sehingga satu tarikh khusus, bermakna semua saman akan dibatalkan," katanya pada sidang media parti itu hari ini.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive