Sunday 13 January 2013

#KL112 GAGAL CAPAI SEJUTA !! MAT SABU SILA LETAK JAWATAN


Aku tetap nak tuntut janji supaya mat sabu bersara dari politik sebabnya Mat Sabu pernah berjanji di hadapan blogger-blogger pro-pembangakang seperti Ameno World, MiloSuam, Aduka Taruna serta di hadapan Hishammuddin Rais sendiri, jika gagal mengumpulkan kehadiran 1 juta orang, maka beliau akan bersara dari politik.

Sudah terbukti, himpunan Shamsidar kali ni gagal mencapai 1juta orang waima 100 ribu sekali pun..Dalam Anggaran aku lebih kurang 45-50 ribu sahaja..Tapi beranikah Mat Sabu tunaikan janji janji beliau??

Harapan Mat Sabu sebagai pengarah himpunan kali ini cukup besar, target 1 juta tapi yang datang tak sampai 10 peratus..Hanya dalam 5 peratus sahaja..Itu pun penyokong tegar yang dikerah dari seluruh negara untuk menghadiri himpunan..

Ada juga peserta yang hadir tidak tahu apa motif himpunan kali ini (klik sini) dan ada juga peserta ditipu kononnya dijanji untuk buat lawatan ke Kuala Lumpur..Hakikatnya perhimpunan kali ini adalah untuk menyemai benih benih kebencian terhadap Kerajaan Barisan Nasional..

Baca seterusnya 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive