Monday 8 October 2012

PAS KEDAH MAKIN SERABUT !!! PASAL PANGKAT DATUK PUN NAK BERGADUH KA ??




Cerita dia macam ni, ada seorang wakil rakyat Pas kat Kedah ni dengaq kata dah lama duk berangan nak dapat pingat kebesaran "datuk" kurniaan DYMM Sultan Kedah..

Tahun lepas aku dengaq cerita jugak ada orang kata nama YB ni naik dalam senarai senarai penerima Datuk..Tapi atas sebab sebab kesalahan teknikal nama dia tak lekat..Jadi dengan harapan besaqnya tahun ni mungkin ada rezeki dialah..

Bukan apa takut kali ni tahun terakhir Pas perintah Kedah sebab tu dia teruja sangat nak dapatkan jugak title Datuk pada tahun ni..

Namun beliau hampa, tahun 2012 sudah sampai ke suku tahun terakhir tetapi namanya tidak dipanggil..Atas alasan itulah Azizan Razak menjadi mangsa kemarahannya..Beliau merasakan dirinya tidak dihargai oleh Azizan..Dendam kesumat yb ini terhadap Azizan makin mendalam..



YB ni ada menjalankan perniagaan sendiri..Mungkin sebab tu lah dia nak sangat gelaran Datuk tu cepat..Biasalah sebab gelaran Datuk (Kedah) ni sentimental value dia tinggi..Boleh jadi ada effect besaq terhadap perniagaannya..

Sebenarnya aku ada cerita sikit pasal melobi pangkat Datuk ni..Tapi itu nanti dekat PRU aku cerita..Sebab orang dalam yang duk atur benda ni aku tau sapa dia..Sakan jugak pak pak lebai ni duk buat kerja noo..

Kandungan kandungan message yang diterima pun masih ada dalam bank data simpanan aku..Nanti aku akan dedahkan siapa dalang yang duk atur pemberian pingat kebesaran kurniaan DYMM Tuanku Sultan Kedah..Sabarrr

1 comment:

Anonymous said...

Dia menyaga, dak pakai duit? yand dok atoq di Pejabat MB lah tuuu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive