Friday 12 October 2012

PANASS !!! PAS KEDAH AMAL SISTEM PEMERINTAHAN KUKUBESI !! #TUKARKEDAH



Demi kuasa regim Zionis Pas Kedah beraksi bodoh lagi..kali ini pihak regim dalam usaha terakhir mereka mempertahankan kuasa pemerintah kukubesi..Mereka bertindak untuk menyerang dan mengenakan KCS (Kedah Civil Service atau Perkhidmatan Pegawai Tadbir Negeri Kedah)..

Dalam satu mesyuarat yang diadakan disebuah markas besar pas di Kedah, pihak regim zionis pas telah bersetuju dengan pelan strategi baru iaitu untuk menyingkirkan mana mana KCS yang tidak sehaluan dengan pendirian politik Pas..

Caranya adalah dengan bertindak menyerang dan memberi tekanan melampau kepada mana mana KCS yang tidak menyokong regim zionis pas. Terbaru, SUK Negeri Kedah Datuk Paduka Rasli b.



Basir diserang dan dihina sebagai barua UMNO di dalam blog blog pro pas di Kedah hanya kerana SUK telah menandatangani surat pertukaran Yang Dipertua Majlis Daerah Kubang Pasu iaitu Ahmad Fisol..

Ahmad Fisol merupakan ahli totok Pas perut hijau. YDMDKP itu jelas secara terbuka telah menggunakan MDPT untuk tujuan politik regim zionis Pas dengan menganjurkan program yang sangat bersifat kepolitikkan regim zionis.

Lebih malang lagi, akibat keghairahan berpolitik, prestasi kerja Ahmad Fisol sangat sangat teruk hingga menjadi perbualan rakyat Kubang Pasu. Kemudian Ahmad Fisol ditukarkan ke Kuala Muda namun pihak regim zionis pas Kubang Pasu telah bertindak menghalang pertukaran Ahmad Fisol itu kerana bimbang pas kubang pasu tidak lagi boleh membuat program program kepartian dengan menggunakan segala kemudahan prasarana awam Kerajaan Negeri Kedah.

Tindakan Pas Kubang Pasu menghentam SUK Kedah kononnya menganggap sebagai barua UMNO sebenarnya kelihatan sangat bodoh dan bahalol.

Ini sebenarnya mendedahkan kepincangan dalam pentadbiran Negeri Kedah yang sebelum ini belum pernah terjadi. Untuk makluman semua, serangan ke ats SUK Kedah ini adalah lanjutan daripada peperangan dalaman di antara kumpulan Exco Durhaka Phahrolrazi dengan kumpulan MB Lena Azizan Razak..

SEHUBUNGAN ITU MARILAH KITA RAKYAT KEDAH  PERTAHANKAN SUK DAN PERTAHANKAN KEDAULATAN SISTEM KCS YANG  BERUSIA 103 THN (1909) DARI DIJAHANAMKAN OLEH REGIM PEMERINTAHAN PAS KEDAH..INGAT PAS INGAT REGIM ZIONIS..INGAT PAS INGAT BODOH!!!

SUMBER AKTIVIS UMNO PEKAN NAKA 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive