Friday 20 April 2012

PANASSS!!! ADUN PAS KEDAH MAIN FACEBOOK KETIKA SIDANG DUN ??



Lihatlah dengan mata kepala kalian sendiri wahai pengundi2 Dun Bukit Lada sekalian..Inilah wakil rakyat yg kalian pilih utk mewakili suara dn membela nasib kalian di dlm Dewan Undangan Negeri Kedah..



ketika dewan sedang bersidang,ADUN BUKIT LADA drp PARTI PAS leka melayan FB..ADUN BUKIT LADA Ahmad Izzat Mohamad Shauki LANGSUNG X AMIK BAHAGIAN DLM PERBAHASAN KETIKA DUN KEDAH BERSIDANG BARU2 NI..daripada awai sampai abih asyik dok main FB ja..

walhal rakyat di Kg Bukit dlm kwsn Bukit Lada sedang menghadapi masalah bekalan air sampai berhari2..sepatutnya ADUN BKT LADA ni blh mmbangkitkan mslh dn rintihan rakyat di kawasan yang diwakilinya..bukannya dok ralit main FB..berkatkah elaun wakil rakyat yg diketedarah oleh Yb Izzat ni?

Terang2 si Yb Izzat ni tidak melaksanakan tanggungjawap dan amanah yang dipikul olehnya..hangpa nak bg undi lagi ka kat org dan parti yang macam ni pada pru13 nanti? lepas ni Yb Izzat akan digelar sbg YB FB..INGAT DAN TANAMKAN DI MINDA DAN HATI KALIAN..YB FB..

INGAT YB IZZAT INGAT YB FB..mudahkan..klu jumpa dia dimana2 pn..panggil la dia YB FB..dia xkn blh marah sbb itu adalah hakikatnya..HIDUP YB FB!!!

TQVM Aktivis Umno Pekan Naka

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive