Friday 20 April 2012

PANASS!!! ANTARA DIALOG SHAMSIDAR YANG WAN AZIZAH TAKUT NAK DENGAR ??


Lampiran dibawah adalah antara dialog perbualan shamsidar dengan Ummi Hafilda dan Anwar yang menimbulkan syak wasangka dalam surat yang dihantarkan kepada Tun Dr Mahathir oleh Ummni Hafilda semasa Anwar menjawat timbalan perdana menteri..












Menurut kata Ummi Hafilda,Kenapa Aljuburin hantar azmin konon ambik kursus sains politik ke apa jadah tah di London selama 6 bulan di Oxford Universiti..Tak silap ketika tu zaman Anwar asyuk masyuk angau bercinta zaman pening lalat semata-mata nak bercengkerama dengan si shidah tiap minggu dirumah azmin di Bukit Mas Taman Melawati..


Kau datang sembunyi-sembunyi tak guna pihak polis selaku pengiring Timbalan Perdana Menteri, apa ingat aku tak tau, kak ton si org gaji lah spy aku, tiap kali kau datang, dia akan bagi tau aku, katanya , siharamjadah tu dah mai dok merapu dua orang kat tingkat bawah.


Rumah banglo Azmin di bukit Mas tu agak sunyi di lereng bukit dan 3 tingkat, so kalau berada di tingkat bawah memang agak sunyi sesuailah si setanan bercengkerama dengan isteri orang..


Oh ya dalam situasi lain , kak ton juga ada pernah bagitau Anwar sering mandikan fifa masa tu masih baby, salinkan pampers, pakaikan bedak, apa ke jadah kau tak de kerja lain ke sebagai timbalan perdana menteri, sibuk dtg nak mandikan baby, masalah rakyat berjuta diluar sana yg masih tak selesai..




Kenapa wan azizah dan shamsidar sampai sekarang masih takut nak buat sidang media jelaskan apa hubungan afifah dan nurul izzah?Segala pendedahan dan cabaran telah dibuat terhadap mereka.Sampai sekarang masih diam seribu bahasa..Kalau Orang lain buat dah lama korang desak,cakap macam macam..


Panass kan pendedahan Ummi hafilda ni,kalau nak baca full version punya klik kat sini

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive