Thursday 19 April 2012

PANAS!!! MAHASEWEL DISERANG SEBAB BUAT BENDA TAK SENONOH DALAM KHEMAH ??



Malaysiakini mendakwa seorang siswa cedera diserang sekumpulan lelaki samseng pada jam 2.45, 19 April 2012. Apakah wajah di atas melambangkan seorang siswa? 

Ini gambar lelaki berbaju hitam yang didakwa menyerang khemah? Gambar ini dirakam oleh Mohd Sayuti Omar. Siapa sebenarnya kumpulan penyerang tersebut? Atau ianya hanya satu drama rekaan  untuk cari simpati.

Satu lagi cerita bohong dibuat oleh Tian Chua. Beliau berada di mana ketika kejadian berlaku? Berada dalam khemah atau memakai sama baju hitam? Menuduh pihak lain adalah satu taktik untuk raih simpati.


Atau ini hanya satu cerita dan drama yang sengaja direka untuk menimbulkan simpati. Mengapa perlu simpati, ini kerana perkhemahan tersebut sudah tidak mendapat tempat di hati rakyat. 


Semakin ramai yang mula meluat dengan sikap mahasiswa yang mempermainkan solat, berpeleseran dalam khemah dengan bukan muhrim serta tindakan mereka menyemadikan orang Islam mengikut ajaran agama lain. Apa yang boleh dibuat? Buat sesuatu untuk tarik perhatian.



Sumber anginperubahan

2 comments:

Anonymous said...

kan saya dah kata Tian Chua adalah manusia paling bahaya. Dia lebih bahaya dari Anwar. Dia ni nampak je lembut tapi amat bahaya mcm api dlm sekam. Hati2 mamat ni...

Anonymous said...

baling je telur busuk kalau kena 10 biji mesti lari

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive