Thursday 29 March 2012

TUDIAA!! CIKGU SEKOLAH GOMEN CARI DUIT LEBIH DALAM CERAMAH PAS !!

semalam telah berlansung ceramah PAS Kat kampong Bukit Iboi, Kupang……. TAPI MAJLIS TU macam majlis harijadi pun ada jugak.aku tengok orang berniaga kat sama banyak yang mai dengar cermah.



Tak pe la…yang tu aku tak herang lansung…tapi yang dok cermah tu….Dah la guru sekolah, makan gaji ngan kerajaan tapi dok maki kerajaan balik. Hat tu haram….hat ni haram….apa kejadahnya…. Yang best nya
Apa gaji xcukup lagi ke…kalau dah nak berpolitik letak jawatan sebagi guru. Jom turun politik macm YB JOhari baru ada bran….


TENAGA PENGAJAR SEK. MEN. KEB. BALING 
Ketagih nak jadi YB DAH KE..? …….


Ketua jabatan  tolong perati sama dekat kakitang hang ni…………….
aku bukan dengki tapi rasa simpati semua hat kerajaan buat haram....hat depa tibai semua halal.

Laporan Asal dari kemerakupang


MTK
ELOK BERENTI SAJA KERJA JADI CIKGU TU..DALAM CERAMAH KUTUK KERAJAAN TAPI KEHIDUPAN SEBENAR DIA LAH DUK MAKAN GAJI DENGAN KERAJAAN..

4 comments:

Anonymous said...

Jd cikgu PAS udah ler.. mengajar budak2 kat pentas ceramah.. manusia yg tak kenang budi.

riggers said...

Tanya cikgu tu balik...kalau semua yg kerajaan buat tu haram, yg dia dpt tiap tiap bulan dari kerajaan tu hala ke haram? Yang di bagi makan anak bini dia tu halal ke haram? Nak aku kata bodoh kang dia tu cikgu..isshhh...tak pahamlah aku...

Anonymous said...

Mintak Kementerian Pelajaran tukarkan kat sekolah aku di Terengganu ni,tahulah aku mengajar cikgu tak sedor diri ni

Dot said...

begitulah lumrah pencaai pas/pr dlm jabatan2, kementerian2 & glc kerajaan. belakang mrk kutuk semahu2nya. depan pun ada yg berani jgak mcm cikgu yg lupa asal usul ni!

SEMEMANGNYA ORANG2 PAS/PR MCM CIKGU NI SUKA MAKAN MINUM DARI SUMBER2 YG MRK SENDIRI HARAMKAN!!!

takke bebal?????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive