Sunday 25 March 2012

GOLONGAN BELIA PALING RAMAI KENA TANGKAP KHALWAT DI SELANGOR !!! APA PAS DAN EXCO AGAMA SUDAH BUAT??





Tangkapan membabitkan kes khalwat masih mencatatkan angka tertinggi di antara kesalahan utama jenayah syariah direkodkan Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) pada 2011 iaitu sebanyak 1,734 kes.

Pegawai Hal Ehwal Jais, Ustaz Sharom Maarof berkata, statistik itu masih dianggap besar meskipun ia mencatatkan penurunan berbanding tangkapan kes sama pada 2010.

“Sebanyak 1,783 kes tangkapan dibuat pada 2010 dan kebanyakan mereka yang ditangkap khalwat berumur 20 hingga 30 tahun,” katanya pada Diskusi Isu Sosial Semasa (Diksi) Siri 3 anjuran Angkatan Belia Islam Malaysia (Abim) di sini, semalam.

Menurutnya, banyak faktor yang boleh menjadi penyumbang kepada khalwat antaranya pakej bayaran murah mengikut jam yang ditawarkan hotel bajet.



Tudiaa,macamana pas dan pkr jaga golongan belia di selangor??Ramai yang terjebak dengan maksiat kerana tertarik dengan pakej pakej murah rumah bajet seliaan dap yang mengawal semua lesen lesen premis berkenaan termasuk pusat pusat hiburan yang beroperasi di Selangor..


Patut la pas dan khalid gereja beriya iya nak Dr Hasan Ali di pecat dari pas rupanya segala kemungkaran yang pas dan dap buat dapat dipatahkan sewaktu Dr Hasan Ali menjawat jawatan EXCO.


Kini usaha yang mereka lakukan selama ini akan di kekalkan memandangkan Dr Hasan Ali tidak lagi memegang jawatan tersebut.dan kini semuanya jatuh di tangan mereka..Mereka bebas lakukan apa saja bagi menarik golongan muda mengundi mereka..


Dap pula akan terus membina lebih banyak rumah urut,,hotel bajet dan tempat tempat istirehat di mana remaja remaja ini boleh melepaskan nafsu mereka  di Selangor..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive