Saturday 31 March 2012

PANASS!!! LAGI LAPORAN POLIS TERHADAP BLOGGER DIBUAT !!!



Semenjak isu kononnya bekas ketua pemuda Umno Cawangan Kampung Sungai Rokam berjaya difitnah oleh beberapa totok Pas termasuk Ketua Cawangan Pas Kg Sungai Rokam Cikgu Ali@blogger Alhussein. Sebelum saya pergi jauh menghuraikan kejayaan kerja fitnah dan aniaya yang diteraju utama oleh blogger Alhussein@Cikgu Ali dan didalangi oleh bakal calon Pas Sungai Rapat Radhi Zainon biarlah saya huraikan sedikit sebanyak tentang siapa sebenarnya Cikgu Ali@blogger Alhussein.



Jika dilihat orang kafir melihat keadaan dalam blognya mereka akan tertanya-tanya orang Islam pakai songkok tapi perkataan penuh dengan caci mencaci, carut mencarut, memaki hamun pendek kata apa sahaja yang terdapat pada orang munafik semau ada pada blogger ini...tak percaya cuba buka blognya.


Cikgu Ali@blogger AlHussein adalah nama sebenarnya Ali Bin Hussein kini berumur 61 tahun yang pernah menjadi guru di beberapa buah sekolah Kebangsaan atau sekolah Rendah sahaja. Dia ni kerap bertukar sekolah kerana selalu bergaduh dengan guru-guru,staf dan gurubesar disetiap sekolah yang beliau mengajar.


Difahamkan sifat beliau yang suka memaki hamun, mencaci orang lain, mengaku lebih pandai daripada guru lain termasuk guru besar adalah faktor utama beliau sentiasa ditukar. tengok muka macam baik tapi masyallah....(fikir sendirilah)

Ada satu kes yang agak kritikal dimana Cikgu Ali@blogger AlHussein telah melondeh seluar anak muridnya. Kes itu menjadi kecoh apabila ibubapa cuba masuk campur dan untuk membawa kes ini ke muka pengadilan.Sambung baca kat sini

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive