Tuesday 1 October 2013

RAKYAT MALAYSIA KENA INGAT !!! ZAIRIL BUKAN KETURUNAN MELAYU !!




CEC Dap yang diadakan 2 hari lepas sekali lagi menunjukkan wajah sebenar Dap iaitu sebuah parti 97 peratus dikuasai oleh kaum cina dimana sebanyak 17 cina tulin termasuk Zairil, 2 Singh iaitu Karpal anak beranak dan 1 India M Kulasevaran.

Umum sudah tahu bahawa Zairil bukan Melayu, dan tiada setitik pun darah Melayu di dalam tubuhnya.Bukan sahaja dari segi biologi dan fizikal, tetapi 'jiwa'nya juga tiada langsung jiwa Melayu. Secara dasarnya, orang Melayu akan menerima bangsa apa saja sebagai Melayu sekiranya mereka mempunyai jiwa Melayu selain beragama Islam.



Tan Sri Khir Johari berkahwin dengan Puan Sri Kalsom Abdul Rahman (Che Tom) pada tahun 1943 dan mempunyai 7 orang anak.

Selepas Che Tom meninggal pada 20 September 1994, Tan Sri Khir telah berkahwin dengan Puan Seri Christine Lim pada February 1996.

Ketika dikahwini, Puan Seri Christine adalah seorang janda dan telah pun mempunyai dua orang anak dari perkahwinan terdahulu dengan seorang Cina. Salah seorang anaknya diberi nama Zairil Khir Johari, iaitu nama Islam dengan mengambil nama suaminya yang baru.Nama sebenar Zairil ialah Christhoper Ross Lim..

Pada masa perkahwinan kedua ibunya ini, Zairil telah pun berusia 13 tahun. Oleh itu jelaslah bahawa Zairil adalah Cina seratus peratus.Hanya nama saja ditukar..

Tan Sri Khir meninggal dunia pada tahun 2006 yang mana pada waktu itu Zairil berusia 23 tahun dan sedang belajar di luar negara.

Sifat semulajadi kaum Cina yang mementingkan harta dan wang nampaknya kekal dalam diri Puan Seri Christine walaupun telah memeluk Islam.

Sifat inilah yang mendorong kepada perebutan harta di antara keluarga baru Tan Sri Khir dengan anak-anaknya dengan arwah isterinya yang pertama. Kes perebutan harta ini menimbulkan kejanggalan dan kejutan di kalangan masyarakat kerana melibatkan harta PUSAKA milik Puan Sri Kalsom.

Apa yang berlaku ialah keluarga baru Tan Sri Khir telah berusaha untuk mendapatkan hak dalam harta pusaka arwah isteri pertamanya. Dalam kes ini, Tan Sri Khir menamakan semua anak-anaknya dengan arwah Puan Sri Kalsom sebagai defendan, iaitu Rosita, Prof. Amir, Roselina, Juanita, Nazli dan Mazita, Haizan.

Kepada Dap tak usah menonjol nama Zairil sebagai melayu yang dapat tempat dalam Dap.. Dah terang Zairil Khir Johari Bin Abdullah itu bukan berdarah daging Melayu..

2 comments:

Anonymous said...

...
Melayu dah buta.
Jelas terang kena tipu DAP...masih tak nampak.

.

Anonymous said...

Kerana harta, Zairil & keluarganya binasa. Tu la, kalau nak tau smd org tu dah jadi Melayu atau x, letak ja harta kat dpn mata - kalau 'fail' sahlah masi Cina.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive