Friday 4 October 2013

MP UMNO SIBUK NAK PCA LULUS, SI MENTERI AMARAN SEBOK KEMPEN NAK MENANG NAIB PRESIDEN ??!!



Semalam sebanyak 177 Ahli Parlimen hadir untuk membahaskan undang-undang Prevention of Crime Act (PCA) dibacakan buat kali pertama oleh Menteri di Kementerian Dalam Negeri (KDN), DS Ahmad Zahid Hamidi. Antara yang turut hadir adalah Perdana Menteri dan juga Timbalan Perdana Menteri. Seramai 113 Ahli Parlimen BN hadir di Parlimen semalam.






Ada juga yang tidak hadir untuk membahaskan dan meluluskan akta penting ini. Antaranya adalah Mantan Menteri KDN yang juga Menteri Pertahanan, merangkap Pemangku Menteri Kementerian Pengangkutan, merangkap juga sepupu Perdana Menteri, DS Hishammuddin Tun Hussein.

 Berdasarkan Twitter beliau, beliau begitu sibuk untuk berkempen mempertahankan jawatan Naib Presiden UMNO di dalam Perhimpunan Agung UMNO (PAU) yang akan datang.

Sewaktu kebanyakan Ahli Parlimen berada di dalam Parlimen sehingga pukul 1.00 pagi, DS Hisham berada di Terangganu untuk berkempen PAU! Apakah kepentingan peribadi mengatasi kepentingan Rakyat?

Mana semangat setiakawan DS Hisham mempertahankan rakan sejawatnya, DS Zahid di Parlimen semalam? Orang sebeginikah yang layak kita undi untuk Naib Presiden UMNO? Artikel ni aku petik dari blog CTS ..

 Lihat betapa gembiranya beliau memaparkan gambar-gambar beliau bersama ahli UMNO di Terangganu.




2 comments:

Anonymous said...

Hishammuddin berada dalam kepanasan. Dia sudah terang2 melanggar peraturan berkempen.

Anonymous said...

Tuan medan, ini la di hisham, pandai berlakon dan mengular. dia ni kuat ponteng, ingat tak 2 thn lepas masa dewan rakyat nak ngundi satu usul bn hampir kalah, pon dia monteng masa tu. masa nak pemilihan la baru ingat kawan2, hampeh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive