Monday 30 September 2013

HOT !!! TERESA COCK MAKAN DALAM DENGAN KENYATAAN MUKHRIZ !!




Menteri Besar Kedah Datuk Mukhriz Mahathir berkata, kerajaan negeri kini tidak akan melayan sebarang permintaan daripada sekolah Cina selepas melihat keputusan PRU13.

Calon Naib Presiden Umno itu berkata, pihaknya tidak boleh mengabaikan pengundi yang menyokongnya sebelum ini, tambahan Kedah juga penduduknya majoriti terdiri daripada Melayu.

“Saya nak bersifat adil tapi saya pun manusia juga. Akhirnya saya terpaksa membantu orang yang bantu saya dulu.

“Jadi kalau ada yang lebih-lebih tu barulah saya bantu orang lain,” katanya.

Kenyataan inilah yang membuatkan Teresa Cock makan dalam terhadap kenyataan Datuk Mukhriz sehingga mengeluarkan kenyataan balas dibawah..




Buat Teresa cocky, ini bukan balas dendam atau tak ambil kisah..Ini adalah mau kasi jar itu orang cina saja.. Memang betul pun orang cina bukan undi BN pun.. So buat apa nak lebih lebih pulak.. Apa kau ingat cina saja bayar cukai ?? Orang melayu tarak bayar cukai?? Aku pernah dengar ada orang cina kata lepas PRU lalu " Lu ingat itu BN tarak bagi wang sama orang cina, kita boleh mati ka ??"

Memang angkuh kata kata spesis dari cinabeng.. Tak apa aku harap apa yang Datuk Mukhriz kata tu depa tak ambil kisah.. Sebab dah depa pilih jalan macam ni kan.. So terima sajalah.. Lagipun apa yang dikatakan oleh Datuk Mukhriz adalah mahu mengutamakan pengundi Melayu yang banyak bantu BN dalam kemenangan di Kedah... So memang patutpun MB utamakan orang Melayu...

2 comments:

Anonymous said...

ada dap bersikap adil dgn org melayu bumiputera di penang..

ada dap bersikap adil dgn org melayu bumiputera di kawasan dia org menang.. sejak dr zaman merdeka

nak dihalau org melayu bumiputera adalah.... dasar babi bersikap makan benda haram

Firdaus83 said...

Tengok Singapura, apa jadi pada orang Melayu bila Cina naik ???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive