Tuesday 16 July 2013

SANG KELEMBAI " PARIA " POLITIK YANG MENGHANCURKAN UMNO


Aku sebenarnya malas nak cakap banyak pasal orang lama kononnya berpengalaman seperti Zaharin Mohd Yasin atau sang kelembai ni.. Sejak 2 menjak ni dia cuba nak tunjuk hero kononnya pakar " Psywar " dalam media sosial dan menyalahkan UMB kerana gagal dalam segala aspek.. Difitnahnya pula UMB terima berjuta juta peruntukkan perang cyber..

Tapi apa yang ditulisnya tu memang tak benar sama sekali, sehingga memadam segala yang ditulisnya dalam Wall FB beliau.. seperti tuduhan blogger bergaduh di PRK Kuala Besut dan fitnah UMB dapat 1 juta dan Tun Faisal Pengerusi UMB.



status ni dah dipadam oleh zaharin

Acara hentam menghentam seseorang dalam Umno bukan pekara baru bagi si tua bernama Zaharin Mohd Yasin a.k.a sang kelembai.. Boleh katakan dari zaman dulu lagi modus operandinya sama.. Lepas balun kaw kaw, bila dapat duit dia diamlah..

Rakan kepada ayah aku pernah cerita sedikit sebanyak tentang manusia perosak Umno ni.. Ditambah pula cerita cerita yang didedahkan oleh rakan rakan blogger seperi Sangkakala, A.P.A juga hampir sama dengan apa yang aku dengar..

Aku rasa semua pemimpin kenal dengan Zaharin ni, kenal secara langsung atau kenal kenal macam tu saja aku taktau nak cakaplah..Aku pernah tanya seorang pemimpin Umno(rahsia) sama ada kenal atau tak dengan Zaharin ni, Pemimpin Umno tu cakap dia kenal.Tapi saya kena hati hati dengan dia(Zaharin) katanya.. Apa maksud hati hati tu ? Aku malas cerita lebih sebab sekarang ni bulan ramadhan..

Cuma pesan aku kepada Atuk Zaharin, cukup cukuplah menjadi paria politik untuk hancurkan Umno.. Kalau sayangkan UMNO, orang tu takkan gonggong tulang yang diberikan oleh tuan yang ditokaknya.. Tapi tu lah perangai Zaharin.. lepas tokak dia dapat tulang.. bila tulang habis dijilat dia tukar tuan lain pulak..

Dulu dia pernah gelarkan Tan Sri Muhyiddin Yassin anak paria kononnya melantik banduan banduan politik wang dalam Umno Bhg Bandar Tun Razak.. Tapi lepas tu terus diam.. sebab ?? biarlah Zaharin jelaskan sendiri..

Biadap kan ??

Dulu hentam Pak Lah, lepas tu jilat

Bulan Mac kata nak berhenti dan tutup FB..Tapi la ni masih ada..


Inilah paria politik sebenar..

MTK
Sudahlah Zaharin oii, semua orang kenai perangai hang tu.. 

1 comment:

Anonymous said...

Haah la macam par siot...ni par belah mana ni?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive