Wednesday, 17 July 2013

PEMUDA ALPHARD CULIK ANAK CINA SEBAB NAK RM 5 RIBU JER ?? TEMBERANG GILA ANAK CINA DAP NIE !!




Sudah baca apa yang didakwa Ng Mun Tat … budak Cina yang sebelum ini dilaporkan diculik oleh 8 lelaki kerana dikatakan bertindak menghina Islam di Facebook.

Kalau belum…boleh klik sini.

Alasan yang diberikan…senang cakap penulis memang tak boleh nak terima langsung.
Dia mendakwa diculik 8 lelaki yang mahukan wang tebusan daripada keluarganya…nak tahu jumlah yang diminta…RM5,000.

Bayangkan…. 8 lelaki menaiki sebuah kereta mewah Toyota Alphard mahu berpenat lelah dan membahayakan diri menculik seorang penjaga kafe siber untuk jumlah sebanyak itu….masuk akal ke?

Lepas itu dibadannya diconteng Saya Hina Agama Islam….alasan: akan dipukul orang Islam lain jika cuba lari….



Lapan orang culik dan ada kemungkinan dia boleh lari….dan tak pulak dia dipukul masa mula-mula dijumpai dengan tulisan itu di badannya di tepi lebuh raya…

Masa dia mula dilarikan…penculik serahkan beg duit dan telefon bimbit dia kepada teman wanitanya.

Perghhhh…ini penculik beriman betul… 8 orang nak RM5,000…beg duit dengan handphone tak mahu… barangan kemas teman wanita tak usik….cuma nak RM5,000…

Ayoyo apek…sudah la tipu tu ok…
Harap polis siasat Mun Tat ni betul-betul dan ambil tindakan yang wajar ok… loya dengar penjelasan yang diberikan itu…

Sumber Mynewshub 

5 comments:

Anonymous said...

Hmm, berita melaporkan kereta tu Proton Saga. Lagipun 4 bukan 8 org yg terlibat

Anonymous said...

ckp hr tu brg2 di kembalikn
ni apsal ubah nk mntk tebusan?
naek alpad pstu mntk rm5k je? hahahaha
WTF la woi!!!
persoalannye...
korng n nak2 lg polis pcaya ke alasan lahanat nie?
diaorg mntk rm5k tu utk ape? smbg roadtax? byr zakat? byr touch n go?
go to hell la cibai!

ABC!!!
BCL!!!

Azahari Rahman said...

saikologi..

Anonymous said...

mana la hang dpt berita ini.. nak main spin.. dah kantoi sicina ni.. dah jerat leher sendiri.. masa kat balai polis tak nak buat laporan.. dah balik keluarga dia yg buat... mcm ada benda yg nak ditutup.. takut pecah rahsia.. sianak cina ni kena siasat..

kepala babi bangkai babi.. bisnes judi..

Anonymous said...

4 orang bukan 8 orang seperti dilapurkan, walau mana pun memang tak logik langsung takkan bodoh sangat orang-orang yang menculik tu, hendak 5,000 aje, rakyat kena tipu lagi atau sudah dirancang apa nak cakap???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive