Friday 19 July 2013

PANASS !!! GOBIND SINGH MENGAMUK ANAK BUAH TARIK BALIK SAMAN TERHADAP @Zahid_Hamidi ??




Ingat lagi video Sidang Parlimen dimana si Gobind Sink menuduh DS Zahid ugutan bunuh dan percubaan membunuh terhadap seorang ahli perniagaan dan akhirnya DS Zahid berjaya mematahkan tuduhan jahat si Gobind sink dengan memberitahu bahawa Gobind mempunyai kepentingan dalam isu ini kerana ahli perniagaan tersebut merupakan anak guamnya..



Dan akhirnya Bekas ahli perniagaan itu telah bersetuju untuk menarik balik tuntutan gantirugi terhadap Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi.



Dalam saman yang difailkannya pada 4 Julai 2007 untuk menuntut gantirugi itu, Amir Bazli, 42, mendakwa pada 16 Januari 2006, Ahmad Zahid menumbuk mukanya di Kelab Rekreasi Country Heights di Kajang hingga menyebabkan tulang hidungnya patah dan matanya bengkak.

Ahmad Zahid juga bersetuju untuk menarik balik tuntutan balas ke atas Ahmad Bazli.

Persetujuan berhubung perkara itu dicapai selepas kedua-dua pihak bertemu dalam proses pengantaraan yang berlangsung selama lebih satu jam di Mahkamah Tinggi Shah Alam.

Ahmad Zahid diwakili peguam Shamsul Bahrain manakala Karpal Singh mewakili Ahmad Bazli.

Ahmad Bazli memfailkan saman terhadap Ahmad Zahid pada tahun 2007.

Jadi Gobind, berani hang nak minta maaf kat DS Zahid dalam Dewan Rakyat seperti mana Gobind menyerang DS Zahid dalam Parlimen tempoh hari ??

Jadi jelaslah apa yang dikatakan oleh DS Zahid. Gobind mempunyai niat jahat untuk burukkan Menteri KDN di Parlimen.. Kalau betul Gobind anak jantan, bangkit balik isu ini.. Kalau Gobind tak berani bermakna Gobind memang jenis bangsa penakut..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive