Saturday 27 July 2013

@khairikj !! PASTIKAN PEMUDA UMNO PENGGAL BARU BUANG IMEJ KORPORAT !! WUJUDKAN WATAK ANTAGONIS !! #AntagonisGantiKorporat




Pesanan khas buat calon calon Pemuda yang akan bertanding Naib, dan Exco Exco Pemuda. Kalau rasa nak bawa imej korporat pada penggal kali ini tolong lupakan saja hasrat tu.. Sebab ahli ahli pemuda mahukan pemimpin yang lantang bersuara. Tak payah tunggu ketua ketuk baru nak jalan..

Kami nak pemimpin pemuda bawa nama PEMUDA UMNO dalam apa apa isu berbangkit bukan bawa nama NGO. Apa guna ada jawatan tinggi dalam parti kalau tak berani bersuara..

Ahli pemuda mahu pemimpin yang ada sifat kepala masam.. Masam tu bukan bermaksud comot, busuk ataupun tak mandi..Tapi pemimpin yang yang membawa watak antagonis..Itu baru anak jantan.. Baru orang pandang tinggi Pemuda UMNO.. Pedulikan orang nak kata samseng ka apa ka.. Dah nama pejuang Agama Bangsa dan Tanah Air..Kalau tak sanggup jadi pejuang tak payahlah nak jadi pemimpin..



Kami mahu Pemimpin pemuda yang agresif dan lantang bukannya "muka jambu hati cute".. Cuma aku nak ulang sekali lagi PADA PEMILIHAN KALI INI TOLONG GANTIKAN IMEJ KORPORAT YANG ADA PADA PEMUDA UMNO SEBELUM INI kalau taknak dilabel sebagai KEPARAT !!!

Kembalikan zaman kegemilangan Pemuda Umno dahulu pada penggal yang akan datang...Selamat bertanding kepada semua..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive