Sunday 28 April 2013

EKSKLUSIF !!! VIDEO USTAZ PAS SEPAK TERAJANG PELAJAR ALA ALA TENTERA ZIONIS DIDEDAHKAN !!! @PDRMsia #SAVEKEDAH #TUKARKEDAH



Lihatlah betapa kejamnya seorang ostad Pas ini Memukul anak murid seperti haiwan,langsung tiada sifat berperikemanusiaan.

Kejadian ini berlaku di salah sebuah pondok terkemuka di Baling dimana Ustaz yang memukul pelajar terbabit merupakan seorang penyokong tegar Pas dan antara orang kuat Calon Pas Kupang Johari Abdullah.. Ustaz kejam ni juga memegang jawatan Ahli Majlis Daerah Baling sekarang..





Memang perangai persis binatang.Menurut pelajar yang menyerahkan video ini kepada Rakan Blogger Pisau Kedah, Ustaz Rejim PAS berkenaan di gelar Ustaz Man dan sememangnya cukup terkenal dengan kaki belasah pelajar.Menurut pelajar itu lagi, ramai lagi pelajar yang pernah menjadi mangsa pukulan Ustaz Man zionis ini..

3 comments:

Anonymous said...

dgn budak beranilah babi ni.tunjuk video ni kat mak bapak budak ni kita tgk mcm mana

Anonymous said...

patut buat laporan polis

Anonymous said...

Minta mak bapak budak ni buat laporan POLIS dengan segera, dan juga Laporan kepada Kem.Pelajaran Malaysia. Ambil Tindakan SEGERA terhadap USTAD ini. Dan Jangan Lupa ambil Peguam untuk Sue Ustad ni kat Mahkamah. Biar di meringkok dalam Penjara. Kepada Mak Bapak dia minta SEGERA..SEGERA..SEGERA buat Laporan. BANGSAT PUNYA USTAD..TAK DER IMAN USTAD NI..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive