Friday 3 May 2013

GEMPARR !!! TIPU MAKLUMAT PERIBADI !! CALON PKR DUN PEDU DISAHKAN TAK LAYAK BERTANDING ? #TUKARKEDAH


Semalam satu laporan Polis telah dibuat di Balai Polis Kuala Nerang berhubung penyamaran dan pemalsuan maklumat diri calon PKR N08 DUN Pedu Zamri Yusuf yangg menyamar menggunakan gelaran IR..Hasil pemeriksaan kami, didapati Zamri Yusuf bukanlah seorang Profesional Kejuruteraan Berdaftar yangg melayakkannya untuk menggunakan title IR di pangkal namanya kerana beliau tidak pernah berdaftar dengan BEM..

Beliau hanyalah seorang siswazah lulusan Kejuruteraan pada tahun 1992 dengan no pendaftaran 19241A..PKR telah mencetak kesemua banner dan poster Zamri Yusuf dengan nama IR ZAMRI YUSUF..Tindakan PKR dan Zamri Yusuf ini jelas bertujuan mahu mengelirukan dan menipu pengundi2 di DUN Pedu..





Inilah mentaliti pemimpin2 didalam PR..Mereka tidak pernah merasa malu untuk menipu rakyat..Hingga tergamak melakukan tindakan jijik seperti mengaku dan perasan kononnya dirinya seorang Jurutera Profesional Berdaftar (IR).. Kepada pengundi2 di DUN Pedu lihatlah sendiri penipuan pemimpin2 PR..Jika perkara seperti ini pun mereka sanggup menipu apatah lagi dengan janji2 manis yang mereka lafazkan bagi meraih undi..

Mahukah kalian mengundi seorang PENIPU? mahukah kalian mengundi seorang KAKI KENCING? Mahukah kalian mengundi parti yang terkenal dengan TIPU HELAH dan PEMBOHONGAN?



LAIN KALI LAH BRO


LAPORAN AUPN

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive