Tuesday 22 January 2013

PANASS !! BUKTI KERAJAAN BN ZALIM TERHADAP PEMIMPIN PAS !! SIAP PAKAI CAYMAN TU !!


Memang tak dinafikan lagi bahawa dakwaan Pemimpin Pas yang juga pesuruhjaya Pas Perlis memiliki sebuah kereta Sport mewah Porsche Cayman memang benar..

Dokumen dibawah sebagai buktinya

Dokumen ini dibuktikan lagi dengan siasatan yang dibuat oleh pemilik laman Facebook Isu Politik Semasa yang membuat semakan melalui MYEG mengesahkan Porche Cayman milik Hashim Jasin yang mempunyai banyak saman tertunggak termasuk AES..





Tadi IPS saja check dalam MyEg... Untuk mengesahkan Porche Cayman WWF 3000 ini milik Pesuruhjaya PAS Perlis, Ustaz Hashim Jasin... Ada dua saman speedtrap AES kenderaan ini selepas IPS buat carian berdasarkan no kad pengenalan: 390801095027... Ada 13 saman semuanya, termasuk 2 saman speedtrap untuk kenderaan WWF 3000, manakala kenderaan lain ialah: RD 6943 (Proton Wira). Kesemua saman berjumlah RM 1250.00... Masih belum dibayar...

Kuat juga nafsu pemimpin Pas ni kan, Ingatkan tak minat dengan kereta Sport mewah.Rupanya ada hati jugak..Tapi kan, mana depa dapat duit nak bayar kereta sport ni..Bukannya murah Busuk busuk dalam 400-500 ribu..Takkan cekau duit tin milo kot??

Zalim betul kerajaan BN kan, sebab paksa pemimpin Pas beli Porche Cayman ni..

1 comment:

Anonymous said...

tu lom pas kelate denge duit balok lg tuu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive