www.mukhrizmahathirfc.com

Friday, 25 January 2013

BENDA TAK KOMPOM PUN TAPI HUSAM DAH GEBANG LEBIH !!



Horayy!!! bergembiralah seketika rakyat Kelantan SEKIRANYA penemuan minyak benar-benar berlaku di atas daratan di beberapa buah lokasi di negeri itu yang diwayangkan oleh Husam mempunyai kapasiti minyak lebih besar dari telaga dilautan ..

Itu pun kalau JUMPA sebabnya Husam pun tak pasti ada ka takdak minyak..Dia pun dengar URA URA saja...

Kalaulah tak ada minyak seperti apa yang di sembang oleh Husam siapa yang akan tanggung KOS untuk kerja kerja mengkaji dan mengali telaga yang semua orang tahu KOSnya berjumlah ratusan juta..

Kos untuk RnD telaga minyak bukanlah seperti membeli 100 ekor kambing jamnapari tu ye Husam....Jangan jadi macam gambar kat atas tu sudahlah..



Kecoh juga waktu artikel ni keluar..tapi lepas jabatan mineral dan geosains buat kajian, terbukti bahawa gas yang keluar tu hanya berjumlah kecil hanya engandungi metana saja..

1 comment:

Anonymous said...

Methane to serupa gas kentut lah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive