Monday 21 January 2013

NIK AJIS- DAH LA TUA KUTUK TAK SEDAR DIRI..TU PUN NAK FITNAH LAGI ??




Tak sangka pulak, bodoh jugak barisan admin2 yang jaga akaun twitter Nik Ajis ni..Bukan nak selidik dulu ke apa, duk tak duk bawa surat kononnya PM luluskan bible dalam bahasa Melayu di Sabah dan Sarawak..

Lepas tu beratus ratus pencacai angkatan syaiton yang suka percaya bulat2 ni sebarkan dalam laman laman blog, fb dan twitter..Logikkah surat rasmi dari kerajaan Malaysia yang ditandatangan oleh PM sendiri guna letterhead boleh dikatakan paling koman atau bahasa lebih mudah cincai ??

Beberapa hari lepas, ada juga pencacai tag gambar surat diluluskan oleh DS Najib dalam FB aku, 1st sekali aku highlight pasal letterhead..Tak pernah lagi aku tengok letterhead rasmi Kerajaan macam ni..keduanya pulak pasal nombor rujukkan kat atas tu sebab ditulis PEMANDU dan ketiganya nama bishop yang ditulis dengan tangan..Tu pun pencacai kata letterhead kerajaan boleh ubah ubah..Apa punya benak la otak cacai ni..



boleh tengok kat bawah ni contoh surat tu..


Sebelum puak puak ni main reka surat surat bodoh ni, depa tau ka apa tu PEMANDU?? Apa pulak kaitan PEMANDU dengan agama kristian pulak..Setahu aku PEMANDU adalah Unit Pengurusan Prestasi dan Perlaksanaan.Yang DS Najib duk sebut KPI tu unit ini lah...Tak ada sangkut paut dengan agama kristian pun..

Kalau nak menipu pun janganlah sampai membodohkan diri tu sampai tahap kasta paling rendah..Takut tak terjawab nanti..Apa apa pun aku ucap syabas kat pencacai pembangkang yang susah payah buat surat ni.. Belajar banyak lagi, masuk kelas memandu untuk kenal PEMANDU..Okayy..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive