Friday, 28 December 2012

KIHKIH !! BAK KATA USTAZ AZHAR IDRUSS, BODDOOO LA MU NIE !!



Agak agak hangpa, ada rasa pelik tak dengan gambaq kat bawah ni?? ce teka ce teka..Hahaha..Itu la, bila orang suruh bersara takmau, bila orang kata nyanyuk takmau mengaku..

Tengoklah bila naik bot tak mau pakai life jaket tapi bila atas darat yang air banjir paras buku lali baru nak pakai life jaket..Nak kira nyanyuk ka bodoo lagu ni ??

Nak berlakon pun agak agak lah, jangan sampai terkantoi..kan pok nik kan !!




3 comments:

Anonymous said...

jangan marah dia, dia ni tak boleh ditegur,dia pakai jaket sebab takut jatuh dalam lopak air sedalam 6" tak sempat nak aleh muka tersedut air terus lemas, kita tahu bila banjir banyak lopak yang ada air, lagi satu tengok tu dia pakai kain nak melawat banjir, berpada pada lah dengan pakaian dan seseuaikan dengan keadaan, kot air paras peha kena selak kain sampai peha, silap hari bulan nampak pistol dengan 2 peluru kalu tak pakai seluar dalam..

admin said...

kain yg nik aziz pakai boleh bertukar jadi pelampong..sebab tu nik aziz tak perlukan jaket keselamatan.

Anonymous said...

tu bkn bodoh lagi. tu BANGANGGG NGANGGGGG!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive