Tuesday 2 October 2012

TERPANASS !!! SKANDAL PENYOKONG TEGAR PAS DENGAN BINI ORANG DIDEDAHKAN ??



Skandal yang lebih memalukan melibatkan Pengerusi Pembinaan Masjid Taman Kenari, Padang Serai dengan isteri orang!

Individu yang dimaksudkan bernama Sulaiman dan disahkan sebagai AHLI PAS.

Dia juga merupakan Ahli Majlis MDK di Bahagian Perlesenan. Skandal berkenaan dan penyalahgunaan serta penyelewengan yang dilakukannya, membuatkan dia telah ditukarkan ke bahagian lain.

Rupa-rupanya PAS Kulim-Bandar Baharu telah mengetahui skandal berkenaan tetapi mendiamkan diri dan cuba menutup aib berkenaan bagi mengelakkan parti mendapat malu.

Bagaimanapun, PAS Kulim-Bandar Baharu yang mana YDPnya adalah Hasan Razak yang juga merupakan orang kuat Menteri Besar, lebih mementingkan imej parti berbanding mencegah kemungkaran yang membarah di kawasannya.



Skandal berkenaan bermula sebelum bulan Ramadhan yang lepas lagi. Wanita berkenaan dikatakan berurusan dengan individu bernama Sulaiman itu untuk mendapatkan lesen perniagaan cendol di Pasar Padang Serai.

Dipendekkan cerita, urusan punya urusan, akhirnya tersangkutlah hati si Sulaiman dengan wanita berkenaan yang berusia 30-an dan berbadan cantik.Malangnya, wanita berkenaan isteri orang.

Pun begitu status isteri orang, bukanlah perkara yang menjadi halangan buat cinta kembang mekar berbunga. Lesen cendol punya fasal, lain 'CENDOL' pula yang dapat… Malangnya CENDOL berkenaan, lekat ke tubuh badan PAS dan pemimpin-pemimpin yang lain!!!

SUMBER FB Zambri Yaakob

3 comments:

Anonymous said...

cendol bertukar jadi lendir..itu memang kesukaan juak2 dlm Pas ni..bab menibai ladang orang memang diaorg juara..phtuiih!!!

Anonymous said...

Salam Kepada Rakyat Kedah. Ingat tak peristiwa MPK Merobohkan Pondok Gazebo Di Taman Lagenda Padang Serai Kedah. Mana perginya peminpin pakatan rakyat untuk membantu keluarga ini yang telah di tindas. Usah kita pertikaikan lagi, marilah kita semua membantu keluarga ini untuk membena kembali pondok Impian mereka. Salam

Anonymous said...

Pasal apa En Sulai man tak tolonh. sebopk buat cendol ke ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive