Sunday 30 September 2012

LAJIM GHAIRAH KE BACA SURAT CINTA ANWAR ??


(Datuk Lajim membeli surat cinta dari penjara dengan harga RM50,000)

Nampak sangat Pakatan Penipu makin tak senang duduk dengan pengumuman Bajet 2013 oleh YAB Datuk Sri Najib Tun Abdul Razak sehingga ramai diantara mereka sanggup mengadai barangan peribadi untuk mengutip dana PRU akan datang..

Wang yang dikebas dari hasil pemerintahan mereka dan dana dana luar yang masuk ke dalam tabung parti tidak berani untuk digunakan kerana takut jika jumlah sebenar diketahui rakyat..

Jadi tak hairanlah mengapa Anwar mampu menyewa jet peribadi untuk urusan parti mereka..Anda semua mesti hairan kenapa si lajim ukin sanggup mengeluarkan wang sebanyak 50 ribu semata mata untuk membeli surat cinta Anwar..

Apa yang best sangat surat cinta anwar tu ?? Ada ayat power kah ? atau Lajim sengaja nak tunjukkan kemewahan yang dirembatnya sewaktu menjadi timb menteri ??

Tak ada benda lainkah yang paling berharga selain surat cinta tu..Lainlah kalau Anwar jual jam omega klon Chinadoll tu ke masuk akal lah jugak..

1 comment:

Lebai Malang said...

lajim...lajim..lajim...tak dapat tuan pun tak apa, asalkan dapat baca surat cinta Kak Jijah pun dah naik steam...hehehehehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive