Monday 1 October 2012

PANASS !!! PENYOKONG BERSIH KANTOIKAN PORTAL RASMI PKR !!




Pada 25 September yang lalu, portal rasmi milik PKR, keadilan daily telah mengeluarkan satu artikel mengfitnah YAB DS Najib Razak namun ianya sudah di tarik balik oleh portal rasmi PKR setelah diarah Nurul Izzah dan Tian Chua apabila didesak oleh seorang wanita yang bernama June Low.



Menurut maklumat yang di perolehi gambar bekenaan telah dicuri oleh portal rasmi PKR dari salah seorang penyokong BERSIH yang bernama JUNE LOW melalui akaun twitternya setelah dimuat naik ketika berada disatu acara kesenian yang di hadirinya.




June Low (Kanan)

Menurut JUNE LOW buku berkenaan bukannya di hasilkan oleh kerajaan, tetapi ianya di hasilkan oleh seorang pereka grafik dipertandingan seni grafik yang diadakan di Galeri Annexe di Pasar Seni pada 22 September lalu.


Mari kita lihat artikel yang telah di padamkan oleh portal rasmi PKR namun sempat di print screen sebelum dipadamkan.



Tindakkan bodoh portal rasmi paling penipu dalam sejarah dianggap keterlaluan apabila menyiarkan sesuatu berita tanpa kepastian..Apabila ianya didedahkan sendiri oleh penyokong mereka,barulah portal rasmi pkr menarik balik artikel berkenaan dan memohon maaf..

Apakah dengan memohon maaf dan memberi alasan tidak disengajakan boleh menghentikan fitnah penyokong mereka terhadap YAB PM ??

Portal rasmi pkr perlu dikenakan tindakkan yang sewajarnya,kerana ianya memberi tangapan negatif terhadap kerajaan..Baca selanjutnya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive