Wednesday 14 March 2012

TUDIAA!!! PEKERJA HOTEL MAHU SAMAN RAFIZI SI LEMBU PONDAN??!!



SELEPAS gagal membuktikan isu cincin RM23 juta dan sekarang tuduhan kononnya PM menggunakan wang rakyat sebanyak RM400,000 untuk majlis pertunangan anak PM di Putrajaya. Rafizi yang hanya lulus Second Class Low di Leeds University hanya menunjuk bukti Invois Order. Pekerja-pekerja hotel yang ditemui menjelaskan itu hanyalah Invois Order bukannya Pembayaran. Mereka berhak memberikan order dan offer yang bersesuaian dan biasanya pelanggan akan membuat rundingan lanjut sekiranya tawaran tersebut tidak dipersetujui.

Bukan kepada keluarga PM sahaja, tetapi kepada sesiapa sahaja hatta keluarga MB Selangor, keluarga Ketua Pembangkang, anggota keluarga DAP, sahabat Lee Kuan Yew siapa-siapa sahaja yang membuat tempahan berdasarkan jumlah yang akan hadir, dan jenis makanan yang mereka order, semuanya sama sahaja.

Tuduhan Rafizi itu menjejaskan periuk nasi kami, kata mereka lagi. Kami menuntut Rafizi mendedahkan Pembayaran Sebenar, bukan Invois itu. Kami juga minta Rafizi dedahkan Cek atau Wang yang dibayar itu dari Akaun Pejabat Perdana Menteri. Jika tidak kami akan menyaman Rafizi kerana kerja kami, maruah kami, muka kami, kami sangat malu dengan pembohongan itu. Pengunjung dan pegawai hotel melihat muka kami seperti kami ini tidak amanah, seperti muka kami ini muka pencuri.

SUMBER


MTK
Saman ja Mangkaq ni..nak tunggu apa lagi

1 comment:

Bingai @ Bangang said...

tak payah tunggu dia dedahkan bukti pembayaran. SAMAN jerrrrr!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive