Thursday 15 March 2012

SAH!!! NIK AJIS PUN GELARKAN RAFIZI NI BODOH MACAM LEMBU??


Akibat terkantoi dengan fitnah terbaru rafizi lembu terhadap pm baru baru ni,Nik ajis terpaksa akui yang dia turut terkena serpihan serpihan fitnah itu tepat mengenai muka beliau apabila satu dokumen sulit pembelian kek hari jadi sambutan ala kapir terhadap di ajis yang di sahkan oleh menantunya sediri di dedahkan..

Akibat tidak tahan dengan kebodohan rafizi itu pas terpaksa mengupah balaci balacinya untuk menutup lubang yang telah di tebuk oleh rafizi..lihat bukti dokumen di bawah..









Kenapa rafizi diam bila pmo keluarkan kenyataan yang pekara itu memang tidak tepat??Adakah ini salah satu game plan rafizi untuk mempromosikan dirinya untuk menjadi wakil rakyat kelak..Walaupun kebodohannya sudah terserlah tapi puak puak yang bangang saja akan mempercayai pekara itu..

Bukti bukti yang si rafizi ni menipu sudah ada dalam gengaman rakan rakan blogger MTK.Kita tunggu saja green light untuk kita sebarkan..Dengar kata si rafizi ni bukan geng azizah??wah sudah nampak dalam pkr pun dah ada puak puak...tak apa sikit hari lagi kita bogelkan dia..


baca juga kat SINI

Sumber Gambar GERAKAN ANTI PKR

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive