Wednesday 14 March 2012

PANAS!!! NURUL IZZAH GELAR PENDUDUK PPR ZALIM DAN TIDAK BERMORAL??


Selama ni dah banyak kali aku laungkan kepada semua betapa Nurul Izzah sering memperlekehkan penduduk PPR dan PA, kononnya mereka ini tidak layak untuk diberikan pinjaman di bawah Skim Pembiayaan Khas PPR/PA. Setiap kali aku jumpa saudara-mara dan sahabat-handai dari kalangan penduduk PPR, aku akan tetap beritahu mereka perkara yang sama.

Orang-orang PPR memang cukup marah dengan Nurul sampai Nurul nak pergi ke PPR pun dah cuak.

Tapi, baru-baru ni aku jumpa kawan dari PPR, dia kata kuncu-kuncu Nurul beria-ia menafikan dia memperlekehkan penduduk PPR, malah dia sebenarnya MENYOKONG PENUH USAHA UNTUK MEMBERI PELUANG PENDUDUK PPR MEMILIKI RUMAH!!

Eh, ye ke? Selama ni aku tersilap ke? Orang lain ke yang mencerca penduduk PPR?

Aku pun tengok semula Memorandum yang Nurul Izzah hantar ke KWSP.



Baca selanjutnya kat sini

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive