Sunday 11 March 2012

TERBAEEK DARI KOLA KEDAH !!! MASJID YANG PAS CAT KALER HIJAU KINI KIBARKAN BENDERA UMNO !!!!



Satu perkembangan yang sangat menarik untuk dikongsikan bersama. Sebuah masjid PAS kini mengibarkan bendera UMNO dan BN pada tiang bendera mereka. Masjid ini terletak di Kuala Kedah.

Bukti jelas bahawa rakyat dan penyokong PAS sendiri semakin meluat dengan mereka. Dek kerana RM60 juta pun boleh kurang ajar pangkah MB sendiri dan goncang Kerajaan Negeri.

Mungkin ada yang kata ini sememangnya masjid BN. Tetapi buat mereka yang tahu situasi sebenar di Kedah, mereka boleh bezakan mana satu masjid BN dan mana satu masjid PAS.

Meh kami ajar macamana hendak kenal Masjid PAS dan Masjid BN. Pertama sekali warna bangunan. Hijau menandakan PAS. Dan untuk kes di atas, lihat sahaja banner PASTI yang digantung di pagar masjid. Selain itu, masjid PAS ini juga wajib ada tiang bendera untuk naikkan bendera PAS dalam perkarangan masjid.

Masjid BN pula biasanya tiada apa-apa tanda jelas yang boleh dikatakan sebagai BN yang membinanya melainkan kecanggihan seni binanya.

Tetapi, di Kuala Kedah, Masjid PAS boleh ganti bendera PAS dengan UMNO. Ini apa maknanya?

SUMBER SINI


MTK
USAHA DAN GERAK KERJA YANG DI LAKUKAN OLEH KETUA BAHAGIAN KOLA KEDAH TOK LATT DAN SELURUH KEPIMPINAN BAHAGIAN SUDAH NAMPAK IMPAK YANG BESAR BUAT PENDUDUK KOLA KEDAH..TAHNIAH

1 comment:

Anonymous said...

ALhamdulillah..TAhniah buat org Kuala Kedah!
Semoga Allah hancurkan PAS Munafiqun Laknatullah ini..AMINNN!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive