Tuesday 13 March 2012

PANAS!!! RAFIZI LEMBU PONDAN YANG TAK DAK TELOQ??!!



Mana si lembu Rafizi ni lari?bila nak mintak maaf dekat PM??dah la hang fitnah PM macam macam lepas tu diam saja.memang otak tahap BABI betui la hang ni..Nampak sangat keBODOHan hang sampai tak reti nak beza..Lain kali kalau nak jadi pakar temberang pun belajaq la tinggi sikit..Portal penipukini pun terkejut dengan pembohongan hang..Harap harap PM SAMAN JA SI MANGKUK HAYUN NI



Bil Majlis Bertunang Anak Dibayar Oleh Najib, kata hotel.

Bil katering bagi majlis pertunangan anak Datuk Seri Najib Abdul Razak dibiayai oleh perempuan Perdana Menteri dan bukannya oleh kerajaan persekutuan, kata Hotel Shangri-La Kuala Lumpur.

"Majlis ini berakhir pada 17 Jun dan bayaran penuh dibuat oleh Yang Amat Berhormat Perdana Menteri dan bukannya pada 30 Jun dan bukannya oleh Pejabat Perdana Menteri (PMO)," katanya.

Menjawab pertanyaan Malaysiakini, pengurusan hotel juga mengesahkan bahawa borang Pesanan Majlis Bankuet atau 'Banquet Event Order' yang didedahkan oleh PKR adalah salinan yang sah.

Menurut dokumen itu, PMO dikenakan bayaran RM409,767 oleh Hotel Shangri-La untuk perkhidmatan katering, yang membekalkan udang karang dan daging lembu Wagyu, untuk kira-kira 900 tetamu.

http://www.malaysiakini.com/news/191911

MTK
Pelik betui la pasaipa penipukini tak mau join rafizi skali memfitnah PM?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive