Thursday 15 May 2014

PANASS !! CERAMAH PERTAMA ANAK MENDIANG KARPAL CECAH 50 RIBU ORANG ??



Pelik bukan ?, sesuatu diluar jangkaan berlaku ketika Dap berkempen di PRK Bukit Gelugor.. Ceramah pertama anak mendiang Karpal Singh kurang mendapat sambutan dari kalangan ahli Dap mahupun pengundi di Bukit Gelugor..

Lihat saja gambar dibawah, jumlah kerusi sahaja melebihi penonton yang hadir.. Apa sudah jadi ??

Adakah disebabkan Hudud ??





Baru baru ini ketika Ram Karpal berkempen, seorang Aunty berbangsa cina datang menempelak rombongan calon Dap kerana wanita warga emas tidak puas hati kerana aduan penduduk di situ tidak diendahkan kerajaan negeri.

Ramkarpal terkejut dengan tindakan wanita tersebut yang melepaskan kemarahannya di situ.

Menurut wanita itu yang hanya mahu dikenali sebagai Soo, 65, dia terpaksa berbuat demikian kerana aduan penduduk berkaitan lampu jalan di kawasan itu tidak mendapat maklum balas positif daripada kerajaan negeri.

Jelasnya, lampu jalan yang dimatikan seawal pukul 5 pagi itu bukan saja menyusahkan tetapi menimbulkan pelbagai masalah kepada penduduk.

“Alasan langkah penjimatan elektrik kerajaan negeri hanya menyusahkan penduduk di sini. Terbaharu dua kes kemalangan dilaporkan sejak lampu jalan di kawasan terbabit dimatikan walaupun keadaan masih gelap,” katanya.

3 comments:

Anonymous said...

orang tak hadir dengar ceramah tak semestinya DAP tak popular...amacam nak bertaruh ke..PRK ni dah konpom DAP akan menang lagi...walaupun kerusi kayu jadi calon DAP....sebabnya rakyat dah benci dgn UMNO yg tentu tentu tak berjuang untuk melayu..asyik bagi muka dgn kaum cina dan india aje...tak gitu PM

Anonymous said...

umno bn tidak ada telur... kah kah kah..

umno bn penakut. barua barua umno sila duduk diam diam. tetapi kalu jenis bangsat tetap bangsat

Anonymous said...

Ini aku syak, satu lagi TIPU-HELAH KEJADAH nak menarik pengundi Islam/Melayu dgn. janji PALSU - tengok sajalah KELENTONG PAS!

Takkanlah puak si KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM yg. begitu bencikan ISLAM/umatnya boleh berubah sekelip mata?! MUSTAHIL!

Sebenaqnya, makin ramai si ekoq-ekoq PENYAMAQ, yg. ditaja puak KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS, dan ejen-ejen mereka dari si KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM MENYAMAQ masuk Islam atau guna nama Melayu/Islam, pakaian & bahasa Islam (sebut Kalimah ALLAH lagi) – untuk termasuk berkahwin dgn. pemimipin/usahawan Islam/Melayu yg. penting; dan terus menyonsangkan mereka terutamanya jadi puak liberal Islam/Melayu - yg. ramai dah hidup mcm. omputih! PENYAMAQ ini juga telah menyelinap masuk NGO-NGO Islam/Melayu dgn. mulanya berpura menyokong sepenuhnya, tetapi lepas tu akan cuba tukar haluan NGO tersebut, serta juga utk. MENGINTIP, termasuk keahlian dan maklumat sulit peribadi pemimpin/ahli-ahli NGO-NGO tersebut!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN ISLAM/umatnya, Kesultanan Melayu, Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive