Monday 12 May 2014

ERKKK !! PAS MAIN WAYANG ISU HUDUD ??




Nampaknya sudah timbul bibit bibit tolakan Pas terhadap isu hudud apabila mereka terperangkap sama ada untuk membentangkan cadangan rang undang-undang persendirian bagi membolehkan undang-undang hudud dilaksanakan di Kelantan pada sidang Dewan Rakyat bulan depan.

Pas menangguh cadangan untuk membentang rang undang-undang hudud kononnya untuk memberi ruang kepada Jawatankuasa Teknikal oleh kerajaan Pusat dan kerajaan Kelantan untuk meneliti semula isu-isu teknikal berkaitan pelaksanaan hukum hudud di bawah Enakmen Kanun Jenayah Syariah II Negeri Kelantan 1993.

Keputusan itu dicapai pada mesyuarat Jawatankuasa Kerja Pas Pusat dan diumumkan presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang menerusi satu kenyataan yang dibaca oleh timbalan beliau, Mohamad Sabu.


Kenapa Hadi Awang tidak umum sendiri ? Sedangkan beliaulah yang mahukan hudud dapat dilaksanakan.. atau terdapat arahan supaya Hadi Awang tandatangan surat tanpa kerelaan beliau ?

Ada khabar angin mengatakan bahawa tandatangan milik hadi Awang itu berbeza dari tanda tangan yang sebenar.. Cuba lihat gambar dibawah





Tandatangan hadi Awang yang ori Klik SINI

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive