Saturday 17 May 2014

CALON DAP TELUK INTAN BARU PELUK ISLAM KAH ??



Hebatkan..Inilah calon Dap paling disukai oleh pemimpin Pas walaupun tidak menutup aurat sepenuhnya..

Dulu pas mengutuk isteri isteri pemimpin BN termasuk isteri YAB PM pakai tudung tapi nampak rambut..

Tapi kali ni mereka menghalalkan benda yang sama keatas calon Dap teluk Intan..

Mana dia maruah Pas menegakan syiar Islam ??





6 comments:

Anonymous said...

Saya harap orang2 melayu tidak tertipu dengan helah DAP meletakkan calon Melayu di PRK Teluk Intan. DAP amat kemaruk sokongan orang2 melayu. Jangan sokong calon melayu celop ni, tak ada guna nya kerana dia menentang hak keistimewaan bumiputra. Hasil mahsul bumi Malaya adalah hak bumiputra. Nenek moyang kita hanya menghalalkan hasil bumi kita seperti minyak, balak, galian dll untuk anak cucu mereka sahaja. Sebab itulah wujudnya kontrak sosial untuk kemerdekaan. Agensi2 seperti MARA lah yang telah melahirkan cendiakawan2 dan professional2 bumiputra termasuk melayu celop bernama Dyana. Sekarang demi jawatan beliau sanggup melupakan institusi bumiputra yang telah membantunya. Dyana, ingatlah kesamarataan tidak bererti keadilan. Menolong orang2 yang miskin dan tidak berpeluang amat dituntut oleh Islam. Itu pun kalau engkau mahu membela Islam/Melayu/Bumiputra/orang miskin.

PASDAPX said...

ostak2 PAS terbeliak mata lah tgk betina ni.. bodoh sebodoh2nya PAS laknatullah ni apa dia jasa sumbangan DAP selama ni pd Islam? Melayu? dh skrg guna calon Melayu separuh masak ni utk tipu Melayu.. PAS sokong.. tanggung lah PAS dgn azab Allah!!

Anonymous said...

Memang pelik aku tengok orang PAS ni ,kalau isteri PM tak pakai tudung di hentamnya mcm mcm, itu bukan pemimpin , Ini dyana ni nak jadi calun tak pakai tudung di sanjung sanjung , kiamat dah dekat ni , sedar lah dari mimpi wahai ahli PAS yang budiman, Biarlah ahli PAS sendiri yang bertanding dan menyentuh isu islam baru betul

Anonymous said...

Standard la ajaran PAS ni, kalau tak menutup aurat sekutu mereka tak mengapa dan boleh sokong tapi kalau sebaliknya haram dan kena tentang. Hancur islam macam ni...Hukum dijual beli ikut suka hati mereka.. Hudud pun buakan nak buat sangat tapi nak tarik undi saja.. Buktinya 22 tahun kat Kelantan kata mereka nak buat Hudud tapi perancangan pun tidak mantap lagi...Maknanya Hudud bukan keutamaan mereka tapi penyedap kempen sebab UMNO katanya tolak Hudud. Bila UMNO tunjukkan sokongan nakkan Hudud Pas pula tak bersedia lagi..Lawak kan Pas ni...tapi jangan main...nak perintah Malaysia konon...Nak jawatan boleh la bila buat kerja kena serve rakyat YB mereka hilang ntah kemana....huhuhu...sian Pas .. Ingat dosa Pahala sama wei..kalau dah kategori alim tu..takut Allah lebih dari takut sekutu kafir laknatullah wei..

tungkaran hati said...

....letak parti Gerakan yang menentang Hudud pasai apa....UMNO berjuang untuk sokongan Gerakan dan DAP ke?

Anonymous said...

Kerusi ini asalnya milik Gerakan dan majoritinya orang cina, jadi memang layak diberi kepada Gerakan. Apakah calon DAP ini menyokong Hudud? Wartawan patut menghujani pertanyaan ini kepadanya. Kalau dia tak sokong Hudud, apa guna dia sebagai orang Islam dan apa guna lantik dia jadi MP?

Kalau kalah juga di Teluk Intan dalam PRK kali ni, PRU14 UMNO kena tukar strategi, semua kerusi majoriti Melayu/Islam mesti ditandingi oeleh orang Islam dan pastikan buat automatic registration untuk pengundi iaitu setiap orang yang layak mengundi dimasukkan terus kedalam daftar pemilih mengikut alamat pada IC. Banyak penyokong kerajaan terutama orang melayu tidak berdaftar termasuk orang2 UMNO sendiri seperti di Penang hanya 70% shj org2 melayu yang berdaftar. Sedangkan orang2 cina hampir 100% berdaftar dan pada hari mengundi, nenek mereka yang tua dan dah nak mampus atas kerusi roda pun depa usung sekali dengan botol2 ubat yang tergantung pergi mengundi. Kali ni orang melayu jangan bagi chance.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive