Sunday 1 December 2013

PEMUDA PAS RAJA FITNAH ABAD INI ??




Status di FBnya merujuk kepada Ust Kazim Elias berbunyi

Mohd Akmal Kamarudin
Yesterday via mobile

Pagi ini...

Jam 6.15pg. Hp ana berbunyi. Seorang suara yg sangat dikenali... "Syeikh, jangan hentam ana. Dengar dulu penjelasan ana...ana akan terangkan pada enta kenapa ana masuk jd MT..."

Ana hanya diam dan sesekali berbunyi...hurrmmm...

"Ana nak perjuangkan Islam dari dalam dan bentuk dasarnya. Anwar gagal...Jamil Khir gagal...Fathul Bari pun gagal...mungkin Allah takdirkan, ana yg boleh ubah UMNO ke arah pengislahan yg lebih baik....."

Ana diamkan diri lagi.

"...Enta dtg la malam ini. Dtg ke PPR Setapak. Ana buat sidang media mlm ni...."

Ana buka mulut. Wallahi, ana sesuatu perkara Ustaz diamkan. Cuba jujur dgn ana... apa alasan Ustaz sebenarnya dan apa habuannya...?

Akhirnya... "Hurrrmmm... sebenarnya, mereka janji nak bantu pusat pengajian ana dan mereka nak bg ana jaga Jakim atau setaraf dgnnya."

Rasa2....siapa di atas?

#msj dari ustaz kite

Dan ini pula jawapan dari Ust Kazim




Masyaallah... Beraninya memfitnah n post pulak fitnah.. Subhanallah..Saya dah keluarkan kenyataan saya bukan ahli Umno dan tak pernah isi borang Umno.Dan saya belum setuju terima lantikan MT, saya buat kenyataan selepas bertemu PM. Jgn lah fitnah kata nak duit la, projek la, menteri la.. malah PM tak pernah tawarkan apa2 pun pd saya.Setakat ni saya masih mampu bg makan anak2 saya,jgn lah dok fikir buruk.Saya bc dlm FB satu Ustaz n blog yg kenen kata saya call dia n bgtau kenapa saya ditawarkan jawatan di Jakim dll,walaupun dia tak sebut nama saya tp Allah tau dlm hati kita.Wallahi, ini ada lah fitnah yg sgt hodoh, Buat ustaz yg buat cerita dlm bentuk dailog tu kononnya perbualan saya dlm telefon, sy harap jgn buat fitnah n sebarkan fitnah.Ada org kata, ustaz repot polis je.. saya akan jwab saya repot pd Allah dihari kiamat.Insyaallah.


NILAIKAN

3 comments:

honey boo boo said...

Raja fitnah abad ini dimenangi oleh...drum roll.... anuwar al juburi.. ustaz ni mungkin pemenang kedua. Muka tak malu, ustaz kebenda camni, bodo..

Anonymous said...

Bah: pertama:

DAJAL betul mereka yg. MENGHINA para ulama INTELEKTUAL Islam TERKEMUKA kita spt. YB Ustaz Mohd. Kazim Elias Al-Hafiz (ceramahnya tak jemu lansung,termasuk di dlm. menggunakan bahasa org. kpg kita - teringat ceramah “Marah”nya, yg. memberi cth. tentang marah dgn. mengajuk si Demak dan pelakon lain, dr. filem Klasik Melayu yg. begitu indah, lakonan pelakon GEMILANG kita, Allahyarham Nordin Ahmad, dlm. "Sri Mersing")!

Apa salahnya beliau kalau mahu menegur kesalahan, terbuka atau tertutup, kerana tujuannya IKHLAS berjuang demi MEMPERJUANGkan Islam/umatnya?! Apalagi, bila si LIBERAL pencinta "demokrasi-hak asasi" LIBERAL Barat-Zionis, makin mara mahu MENGUASAI keseluruhan UMNO/PAS, terutamanya PEMUDA UMNO!

Maka, seba itulah makin naik muka si KAPIR-puak-syaitan MUSUH Islam/Melayu dr. DAPBANGKAI/PKR - kerana ramai si LIBERAL Islam/Melayu dr. PKR/PAS/UMNO, asyik PUJA dan TUNDUK pd. mereka, di bumi PUSAKA NEGARA ISLAM kita ini!

Lagipun, bijak benar strategi YAB PM kita ini utk. meningkatkan peranan ulama dlm. UMNO – utk. menyatukan PAS-UMNO serta umat Islam/Melayu, di masa hadapan, InsyaAllah! Ini yg. si Kapir Musuh Islam/Melayu dr. DAPBANGKAI/PKR (dan sekutu Barat-Israel mereka) amat benci!
UMNO, termasuk PEMUDA, mesti tingkatkan peranan YB Ustaz Mohd. Kazim Elias serta YBHG Dr. Asyraf Wajdi Dato' Duzuki (Yg. Dipertua YADIM) – yg. suara mereka memang amat LANTANG MEMPERTAHANkan Islam/umatnya serta Tanah Melayu PUSAKA kita ini sbg. NEGARA ISLAM, serta utk. membimbing jenerasi muda Islam/Melayu kita yg. makin diJAHANAMkan budaya syaitan KAPIR Illuminati Barat-Zionis, yg. mencipta dan memaksa falsafah, budaya dan undang-undg LIBERAL Barat-Zionis ke atas seluruh Dunia termasuk Dunia Islam - tetapi sebenarnya di mana gaya hidup mcm. BINATANG BUAS-PENGIKUT-SYAITAN, yg. rakus memuja wang, kebebasan seks termasuk homoseksual/pelacuran/pornografi/kehamilan luar nikah-pengguguran anak (termasuk kanak-kanak)/bertelanjang-beraksi lucah dpn. awam, dadah, alkohol dan perjudian dsbnya - akan terus menjahanamkan akhlak, akidah dan tamadun umat Islam, terutamanya anak muda Islam, yg. sering TERSIHIR dgn. industri seni Hollywood/Barat-Zionis!

Lihat berita mengejutkan - Menteri Pelancongan nak bagunkan Pelabuhan P. Pinang dan bekerjasama rapat dgn. S'pura dlm. pelancungan pelayaran (sedgkan S'pura terlibat intip kita - maklumlah sekutu kuat PAP-S'pura, Barat-Israel bina markas CIA-Mossad-MI6 di sana - lihat di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, September 2, 2009).

Lihat di http://www.utusan.com.my/utusan/Parlimen/20131129/pa_01/Naik-taraf-sebagai-pemandu-pelancong, Naik taraf sebagai pemandu pelancong:

KUALA LUMPUR 28 Nov.

.....Menjawab soalan Loke Siew Fook (DAP-Seremban) yang bertanya mengenai pelancongan pelayaran (cruise), Mohamed Nazri berkata, beliau akan mengadakan lawatan ke Singapura tahun depan bagi berbincang kerjasama dalam aspek pelancongan pelayaran melalui pelabuhan-pelabuhan di negara itu.

Katanya, Malaysia melihat lebih banyak manfaat sekiranya kedua-dua negara bekerjasama dalam aspek pelancongan pelayaran selain membangunkan pelabuhan di Pulau Pinang untuk tujuan itu.

“Saya kira apa yang harus dilakukan selepas ini adalah menaik taraf pelabuhan di Pulau Pinang dan beri kerjasama erat dengan pelabuhan lain contohnya di Singapura. Tak perlu lawan Singapura sebab memang negara itu ada pelabuhan terkenal. Lebih baik bekerjasama dengan mereka," katanya.

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Bah. kedua:

Yg. hairannya, Kem. Kewangan pula aktif menggalakkan pelancongan HALAL, yg. suci dan INDAH (dibandingkan pelancongan dr. si Kapir Barat-Zionis yg. makin kurang ajaq dan bongkak dgn. budaya syaitan mereka; negara Islam pun nak dipijak mcm. kita ni PENGEMIS wang mereka)- mana suara Kem. Pelancongan psl perkara penting ini, yg. berkaitan mempertahankan ISLAM/umatnya serta budaya Islam suci dan indah kita (bukan hanya pasal keuntungan)?! Lihatlah Langkawi (juga P. Pangkor dsbnya) yg. mahu dijadikan spt negara KAPIR Barat-Zionis MONACO dsbnya - jadi budaya Islam/Melayu PUSAKA INDAH dan SUCI kita spt. kpg. sawah padi/nelayan kita tu HINA sgtkah?!

Lihat di http://www.utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20131129/dn_07/Mulakan-segera-inisiatif-pembangunan-pelancongan-halal, Mulakan segera inisiatif pembangunan pelancongan halal:

JOHOR BAHRU 28 Nov. - Pihak yang terlibat dalam industri pelancongan disaran segera memulakan inisiatif pembangunan sektor pelancongan halal yang semakin berkembang dan popular dalam kalangan komuniti global.

Timbalan Menteri Kewangan, Datuk Ahmad Maslan berkata, sektor itu berpotensi menyumbang pendapatan tinggi kepada negara, sekali gus merebut sebahagian daripada RM390 bilion (AS$130 bilion) dibelanjakan pelancong Muslim global setiap tahun.

Menurutnya, nilai industri halal global juga dilaporkan mencecah hampir RM9 trilion dengan berpotensi untuk berkembang sebanyak 20 peratus setahun….

Makcik Sambal Belacan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive