Monday 21 October 2013

APA CERITA NI YEOP !!! AZWAN BRO KALAH PERINGKAT AKAR UMBI BAHAGIAN SENDIRI ?? ADA YANG TAK KENA KA ??



Ketua Pemuda UMNO Negeri Perak, Khairul Azwan tewas kepada pencabarnya, Datuk Ibrahim Katop dalam persaingan merebut jawatan Timbalan Ketua Bahagian UMNO Pasir Salak pada semalam.

Ibrahim Katop yang juga Ahli Jawatankuasa UMNO Bahagian itu memperoleh undi sebanyak 422 berbanding Azwan.

Gandingan Azwan iaitu Datuk Zainol Padzi, yang juga Exco Kerajaan Negeri tewas kepada Timbalan Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani, Datuk Tajuddin Abdul Rahman dalam persaingan merebut jawatan Ketua Bahagian UMNO Pasir Salak. Tajuddin memperoleh 435 undi untuk terus mengekalkan jawatan itu.



Usaha Azwan dan Zainol yang bergandingan untuk merampas kepimpinan UMNO Pasir Salak ternyata gagal. Tajuddin dilihat masih relevan dan mendapat sokongan padu daripada perwakilan walaupun ada pihak tidak bertanggungjawab cuba menabur fitnah dalam kempen sebelum pemilihan termasuk di dalam ruangan media siber.

Tajuddin yang juga Ahli Parlimen Pasir Salak sebelum ini turut memperoleh keputusan cemerlang dalam Pilihanraya Umum Ke-13 (PRU-13) apabila majoriti undi diperolehnya meningkat.



MTK
Kalau dah kata diterima sokongan akar umbi, macamana boleh kalah di bahagian sendiri ?? tak pelik ke ?? atau ada yang tak kena masa pemilihan pemuda baru baru ni ?? Jeng Jeng Jengggggggg.. Aku takmau la komen banyak banyak nanti kang ada orang disinun terasa..kahkahkahkah

2 comments:

Anonymous said...

Siasat la sebelum menulis bro, jgn jadi blogger bangang. Cam kimak je lu ni.

anak muda said...

ape lagi yg perlu disiasat saudara??mcm kimak??jd awk yg bercakap mcm ape??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive