Thursday 12 September 2013

BIADAP !! NGO KRISTIAN CARI PASAL DENGAN UMAT ISLAM !!!



Belum pun Mahkamah Rayuan memutuskan samada penganut kristian layak atau tidak mengunakan kalimah Allah, Sebuah badan bukan kerajaan NGO kristian di gelar Penang Diocesa Mirgran dikesan mengambil kesempatan dengan mengunakan kalimah Allah pada sebuah program anjuran mereka di Teluk Intan Perak..

Tindakkan NGO ini seolah olah mencabar seluruh umat Islam di Malaysia dan tidak menghormati Undang undang negara..Sikap biadap NGO kristian ini juga sengaja mahu mencetuskan provokasi supaya isu kalimah Allah ini menjadi panass..



Mahkamah belum buat keputusan, pihak kristian tidak boleh sama sekali mengunakan kalimah Allah sewenang-wenangnya. Sebelum berlakunya kejadian yang tidak diingini aku harap pihak kristian jangan nak naik kepala.


2 comments:

Anonymous said...

DOA IKHLAS

Kenapa lah Nik Aziz, Hadi Awang dan barisan kepimpinan ulamak dalam Pas bengap dan bodoh sangat. Saya nak bagi tahu para ulamak dalam Pas bahawa :

" Ada pun tujuan pihak Kristian nak menggunakan kalimah Allah dalam bible bahasa melayu adalah berniat untuk mendekatkan orang melayu (generasi selepas saya dan para ulamak Pas) kepada agama Kristian "

Memang layak sangat kalau kita memanggil Nik Aziz, Hadi Awang dan para ulamak Pas yang menyokong penggunaan kalimah Allah dalam bible bahasa melayu dengan gelaran :

Nik Aziz Laknatullah
Hadi Awang Laknatullah
Nasrudin Hassan Laknatullah
.... dan yang lain2 nya.

Doa dari ku :

" YA ALLAH YA RAHMAN YA RAHIM SELAMATKAN ANAK BANGSA KU DARIPADA MENJADI KRISTIAN. YA ALLAH YA RAHMAN YA RAHIM BERIKAN KEMENANGAN KEPADA KERAJAAN MALAYSIA DALAM PERBICARAAN MENGHALANG PENGUNAAN NAMA SUCI MU DALAM MAJALLAH HERALD DAN BIBLE BERBAHASA MELAYU. AMIN .... "

Ana Muslimah

Anonymous said...

Puak2 kristian tahu bahawa umat islam di malaysia telah berpecah dan berpuak2,sebab itu lah mereka berani melakukan apa saja tanpa berasa takut dan bersalah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive