Saturday 10 August 2013

EKSKLUSIF !! SIAPA PEMIMPIN PAS PUSAT ZIARAH JENAZAH SYIAH DI KUALA KEDAH ???




Disebalik laporan isu jenazah pengikut Syiah diuruskan mengikut fahaman Syiah baru baru ini di Kuala Kedah, rupa rupanya ada cerita yang tersembunyi dibelakang isu itu..

Baru baru ini, aku dapat maklumat bahawa pengikut Syiah yang meninggal dunia itu adalah ahli Pas dan pernah menjawat jawatan dalam Pas Kuala Kedah..

Menurut sumber, si mati telah mewasiatkan secara bertulis kepada ketua Syiah Kedah dan kepada keluarga si mati secara lisan supaya berbuat demikian(kebumikan mengikut fahaman Syiah)ketika sedang sakit di sebuah hospital.




Selepas si mati meninggal dunia, jenazah beliau dibawa balik ke Kuala Kedah dan segala urusan mandi dan kafankan jenazah mengikut wasiat yang ditulis si mati.. Orang orang kampung tidak dibenarkan untuk melihat urusan mandi mayat kerana kumpulan Syiah yang didatangkan khas dari Pendang melakukan semua proses ini..

Menurut sumber lagi, si mati dimandikan dengan cara menegak dan dikafankan dengan kain yang ditulis doa doa didatangkan khas dari Iran..

Di fahamkan semua pimpinan Pas Kedah datang ziarah arwah dan beberapa pemimpin Pas pusat juga datang tetapi mereka tidak menegur langsung upacara tersebut..

Yang peliknya pemimpin Pas seperti menghalalkan ajaran Syiah dalam parti mereka dengan membiarkan hal ini berlaku tanpa ada sebarang suara untuk menyekat ajaran ini ...

2 comments:

SentiasaPanas said...

Sudah terang lagi bersuluh, PArti Ajaran Sesat! Nak kata apa lagi kan..

Abu Maryam Mohammad said...

Semoleknya disertakan bukti² yang jelas supaya mengambil sikap berhati² dengan teliti & tidak menghampiri sikap mengadu-domba.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive