Monday 20 May 2013

TERBUKTI !!! ANWAR DISAHKAN MERENG 44 TINGKAT ??




Benar kata sahabat baik Anwar Datuk Nalla, Anwar perlu segera menjalani pemeriksaan mental di Perancis'.Menurut beliau, hanya pakar sakit jiwa sahaja yang boleh membuatkan Anwar faham kemenangan 30 kerusi Parlimen oleh PKR tidak membolehkannya menjadi Perdana Menteri.

Datuk Seri Nalla secara sinis menyeru seluruh rakyat Malaysia 'menghadiahkan' Anwar sebuah kerusi dari rumah masing-masing bagi mententeramkan keadaan mental Anwar yang terus kemaruk menjadi Perdana Menteri.

Sebelum ini Anwar dakwa sakit belakang dan mendapat rawatan di Jerman, jadi adalah wajar untuk menyuruh Anwar jalani pemeriksaan mental di Perancis kerana negara itu mempunyai kemudahan rawatan sakit mental yang hebat dan sesuai dengan kes teruk seperti dialaminya sekarang.





6 comments:

Anonymous said...

kenapa la kita rakyat Malaysia sentiasa ditipu oleh bapak ni, tak caya ke dengan lakunan hebat anwar sejak bertahun dulu, ingat tak dia kata kena suntik,dia mungkin kena hiv,(skrg kita paham mcm mana kalau dia boleh kena hiv, tengok video tu kita paham), dia pakai kolar leher, dia kata dia tak kenal kawan dia sama sama naik lift, macam macam lagi, kalau kita nak terus di tipu ikut suka lah, aku lama dah tau teng tong klentong dia sejak tahun 1974 dulu,,,ditipu budak u dengan dongeng ubi gadung..

Anonymous said...

KALAU KITA LAYAN ORANG TAK BETUL BUANG MASA AJE. BIARKAN DIA SYOK SENDIRI. BIARKAN LUNCAI TERJUN DGN LABU2NYA.

Anonymous said...

BUKAN MERENG 44 TKT TAPI DAH TAHAP GABAN ..... YANG TIDAK BOLEH DI IKUT

TU LAH SAMA DENGAN PENGIKUT-PENGIKUT YANG TAHAP BODOH @ BANGANG......

Anonymous said...

kalau selama ni kita anggap cina tu cerdik/pintar men*** rupanya tidak boleh mengatasi kepintaran anwar lagi.

Anonymous said...

Ni bermakna cina laknat dap ditipu oleh org gila...sakit mental..huh

Usa dan yahudi bongkak tu pun kena penangan nuor....
Kakakakakwakaka

tukang telek said...

Cerita orang gila ni sebijik mcm disebuah kedai kopi, saya didatangi seorang yg bergaya seperti seorang usahawan yg berjaya, lama lama sembang baru aku tahu dia ni orang gila. Peristiwa ini tak dapat aku lupa apabila aku ternampak muka mat kunyik ni. kahkahkah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive