Thursday 23 May 2013

PESURUHJAYA PAS KEDAH !!! PAS PUSAT BUKAN LANTIK ULAMAK TAPI MAHFUZ PUK*MAK !!!


Mesti ramai yang marah dan benggang dengan tajuk aku kat atas tu, tapi aku nak tegaskan kat sini memang itu perkataan yang layak buat Pesuruhjaya Pas Kedah yang baru dilantik ni..Apa?? hangpa tak puas hati kat aku sebab mencarut?? Puii !! Sebelum nak sound aku lebih baik hangpa (puak puak Pas) suruh Pesuruhjaya hangpa tu pebetui akhlak dia dulu.. Tak pun suruh dia belajaq cara nak hormat orang, baru aku hormat dia dan tarik balik ayat aku..






Bila hangpa tengok video kat atas ni layakkah Mahfuz di angkat sebagai pemimpin tertinggi dalam Pas Kedah?? Nama saja Pesuruhjaya Pas tapi perangai cukup teruk dari Ust Azizan.. Dalam Pas ada 2 orang ja yang cakap lucah macam ni Mat Sabu dengan Mahfuz ja sebab depa 2 ekoq ni tak dak pendidikan agama yang tinggi macam Ust Azizan atau pun Hadi Awang, depa dua ni lebih rendah pendidikan dari Ustaz Nasharuddin Mat Isa..

Sebab tu kalau hangpa tengok ceramah ceramah depa mesti ada selit benda benda kotoq.. Niat depa memang nak bagi orang gelak, tapi agak agaklah sampai nak hina orang lain depan bangsa bangsa lain.. Bangsa lain gelak seronok bila Mahfuz hina bangsa dia sendiri siap jatuhkan maruah wanita..Agak agak Mahfuz marah tak bila orang lain jatuhkan maruah bini dia??

Memang silap banyaklah Pas Pusat lantik Mahfuz jadi Pesuruhjaya Pas Kedah..Aku rasa orang orang Pas yang lebih pandai dalam agama mesti malu dengan akhlak Mahfuz macam ni..

Sebenarnya semalam aku dah muat naik video ni dalam youtube dan dalam laman blog aku ni..Banyak respon dari pembaca yang mengutuk ucapan Mahfuz Bean masa Himpunan black mental 505 di markas besar Pas Kedah dua hari lepas..

Antaranya



Aku rasa ahli ahli atau pemimpin Pas Kedah yang lain lebih elok mintak Pas Pusat ganti orang lain yang lebih CERDIK dari orang macam Mahfuz ni.. Memalukan saja bila orang macam ni pegang pangkat Pesuruhjaya negeri..

2 comments:

Bengkang said...

Macamana orang sebegini hina akhlaknya dimertabatkan menjadi Pesuruhjaya Pas Kedah. Menghina dan memalukan orang secara serangan peribadi yg langsung tak berselindung.Ahli agama apa ini.Tak ada perasaan malu langsung pada hadirin yg mendengar yg terdiri dari orang2 tua,wanita dan kanak2.Aku takkan terperanjat jika malaun Mahfuz ni perangai disebalik tabirnya lebih teruk dan hina dari Cikgu Stopa aka Raja spender.Inilah bahananya jika orang tak berpelajaran berpolitik.Kebodohan dan kedengkelannya tidak tahu disorok dari orang ramai. Inilah manusia yg kita boleh labelkan "dah bengap.dah bodoh......lagi nak tunjuk sombong bodoh".Dulu kecik2 tak mahu makan racun tikus supaya mati awal dan tak banyak buat dosa kelak.Beristigfarlah banyak2 Maahfuz bin Mahfiz.........phuiiiikkkkkk!!!!!!!

freekedah said...

baloq ni hat macam ni saja dia reti.

Tapi yg paling jakun org yg undi jakun ni jadi memba of parleman laaa.. Akai ada ka!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive