Sunday, 19 May 2013

GEMPARRR !!! VIDEO PAKATAN GUNA BOMOH KETIKA PRU 13 TERSEBAR !!


Puak PR terdesak nak menang sampai kena pakai bomoh..Tengoklah sendiri video dibawah, orang yang amal benda syirik dan khurafat ni 100% tak diredhai oleh Allah..Sebab tu kenapa PR kalah lagi kali ni..

Sesiapa yang mendatangi bomoh atau tukang tilik, dan membenarkan (mempercayai) apa yang dikatakan oleh bomoh atau tukang tilik itu, sesungguhnya dia telah kufur terhadap apa yang diturunkan kepada Muhammad." (Hadith riwayat Ahmad, al-Hakim dari Abu Hurairah RA)





3 comments:

Anonymous said...

Great job * bomoh*!!!
One question for you ..
How about your *third leg*....
>>Does it ...stand (tegak)..all the time???

Bengkang said...

Bomoh pun mata kedip2......langsung tak kondifen aku tengok.Tu,.....tu joran yg ada bebola besi(sinker) itu bagusnya henjuk kuat2 atas ubun kepala bomoh......baru cantikkkkk!!!!biaq kuar bintang tujuh atas kapla bomoh.Bingai,menilik nasib ini adalah salah satu dosa besar dan ketetapannya tertulis didalam Al-Quran.Tu haq bagusnya gi ubat juboq bang Non yg skrewnya dah banyak longak.Asap ngan kemeyan,.......phuiiikkkkkk.

sky awana said...

Astaghfirullahaladzim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive