Wednesday 22 May 2013

EKSKLUSIF !! #HIMPUNAN MAKSIAT #505 !!! PAS BERJAYA ISLAMKAN DAP ATAU DAP BERJAYA KRISTIANKAN PAS ??



4 dari kiri Ust Dap Tmn Wira, Nasir Mustafa bergambar dengan amoi suka'relawan' Dap  seksi

Mungkin bagi sesetengah penyokong Pas yang taksub kepada parti mereka akan menganggap pekara ini adalah biasa tetapi kalau yang benar benar perjuangkan Islam mereka akan gelengkan kepala.Mana tidaknya, markas besar Pas negeri Kedah iaitu ibu segala markas dicemari dengan aksi tak sepatutnya..

Pergaulan bebas antara lelaki perempuan bukan muhrim ditambah pula dengan pakaian pakaian penyokong Dap tidak menutup aurat yang menampakkan betis dan paha menjadi tatapan pemimpin pemimpin Pas yang bergelar Ustaz..



Paling menyedihkan apabila upacara menyalakan api bagi menyatakan sokongan terhadap Adam Adli yang diberkas pihak berkuasa kerana mengeluarkan kenyataan berbaur hasutan..

Pas yang kononnya perjuangkan Islam harus ingat bahawa upacara membakar lilin atau menyalakan api bagi memperingati seseorang bukan ajaran Islam, sebaliknya lebih kearah ajaran kristian..

Umat Islam diajar untuk berdoa memohon bantuan dariNya.Bukan cara memuja mengunakan api..

Pas menganggap mereka berjaya Islamkan Dap tapi hakikatnya secara terang terangan Dap berjaya kristiankan Pas..

Adakah penyokong Pas sedar semua ini? Rasanya tidak, mereka lebih pentingkan kejatuhan seteru politik mereka dari berdakwah kepada Dap..Gambar ini dirakam ketika program himpunan blackout 505 yang diadakan di Markas Pas Kedah Kota Sarang Semut semalam.


brader yang pegang kain blackout 505 tu pun dah terangkat lebai bergambar dengan amoi
Salah seorang Ust Pas bercakap dihadapan penyokong pr yang auratnya dibuka

Penyokong Pas selalu memaparkan gambar gambar pergaulan bebas pemimpin dan penyokong BN ... Tetapi dalam masa yang sama mereka lebih teruk dari itu.. Bila mengaibkan pemimpin BN mereka bagaikan tokoh ulama yang hebat menterjemahkan ayat ayat suci Al Quran untuk menghukum pemimpin atau pun penyokong BN..Walhal, bila mereka lakukan pekara yang sama ibarat halal bagiku Walharam bagimu..

Aku hanya mampu senyum selebar lebarnya bila Allah S.W.T tunjukkan kebenaran yang selama ini Pas sembunyi dibawah payung Islam ciptaan mereka semata mata untuk menutup kesalahan yang mereka lakukan..Yang Pasti sekarang ini perjuangan Pas bukan lagi untuk Islam tetapi untuk berhala Dap..

Aku cuma nak tanya penyokong Pas, tak malukah rumah sendiri dicemari dengan wanita berpakaian menjolok mata? dan apa hukum melihat aurat wanita?? Ruangan komen disediakan, jawablah.. Aku sedia membalas..

1 comment:

army of khalifah said...

Mengucap panjang melihatkan pergaulan bebas mereka yang berbendera PAS ngan dengan perempuan separuh bogel itu. Inilah hasil perkongsian hidup secara haram dalam sebuah pakatan Haram yang menjadikan segalanya Haram . Memang haram jadah, patutlah sejak N.Ajis dah turun tahta ini, pemimpin PAS dah banyak bertukar intonasi bicara mereka almaklumlah, akhlak Pakatan mereka lebih banyak haramnya dari pihak seteru yang selalu difitnah. Harap Sang Dajal, Si Nuar Sewel akan cepat dihancurkan dengan balasan
Allah yang maha Agung..
Amiinnnn.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive