Wednesday 22 May 2013

ANWAR TIDAK LAYAK TERIMA APA SAJA JAWATAN DI SELANGOR


Memang benar apa yang dikatakan oleh beberapa adun pembangkang di Selangor, Anwar memang tak layak terima apa saja jawatan yang diberikan oleh Khalid Ibrahim kerana tempoh lima tahun yang lalu Anwar langsung tidak membawa sebarang pelaburan ke Selangor sebaliknya kerajaan Selangor banyak menjual aset anak anak syarikat negeri untuk menambahkan angka dalam akaun kerajaan negeri..

Banyak tanah yang dimiliki oleh PKPS telah dijual, tanah padang golf dan tanah milik PKNS dijual kepada pemaju..

Adakah semua ini dilakukan oleh penasihat ekonomi Selangor iaitu Anwar Ibrahim..?? Apa jasa Anwar selama ini untuk meningkatkan ekonomi Selangor?? Ada pernah nampak Anwar bawa masuk pelaburan berbilion bilion ke Selangor??



Anwar sepatutnya mengotakan janji untuk bersara daripada politik selepas pembangkang gagal mengambil Putrajaya dan sememangnya Anwar tidak boleh menerima apa-apa jawatan, termasuk penasihat ekonomi Selangor.

Tindakkan Khalid melantik Anwar untuk kekal menjadi penasihat ekonomi Selangor adalah untuk Anwar terus menggunakan kemudahan kerajaan negeri bagi tujuan politik beliau.

3 comments:

Anonymous said...

Nuar berahi ni gila meroyan nak jadi PM. APTB! Asal cakap je nak menipu, asal bercakap je nak membohong. Patutla pengikot dia ni kebanyakkan sewel2 semua.

Anonymous said...

Jgn ckp cam tu kt aljuburi..dia layak..layak jadi pelakon utama filem xxxxx..mmg mantap tu..jantan betina dpan blkg apa style smua bisa..exclusive for selangorku..

Anonymous said...

TAK SERIK LAGI KE.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive